"Предмет математики настільки серйозний,
що корисно не упускати випадків,
робити його трохи цікавим".
Б. Паскаль
Ці слова відомого французького математика, механіка, фізика, літератора і філософа стосуються також і таких не менш серйозних предметів, як фізика та інформатика.
Для успішного оволодіння навчальним матеріалом велике значення маєзацікавленість учнів. Розвиток інтересу до предмета - одна з основних завдань, щостоять перед учителем. Деяким учням цілком достатньо радості, отриманої від розв'язання задачі, щоб з'явився інтерес до математики, фізики. Але є учні (причому їх більшість і вони встигають абияк), у яких викликати інтерес до предмету можна лише, тільки з допомогою додаткової роботи. Це і невеликі відступи на уроці, у яких учням
повідомляються історичні відомості, софізми, задачі практичного змісту. Але поряд з цим просто необхідна позакласна робота з предмету, що проводиться в позаурочний
час. Форми проведення можуть бути досить різноманітними: це і гуртки, екскурсії, вікторини, конкурси на кращу математичну казку, цікаві творчі завдання, випуск газет,
та багато іншого.
В нашій школі доброю традицією стало проведення місячника математики, фізики та інформатики для учнів 5-11 класів. В цьому році цей місячник проходив в січні ( з
12 по 30 січня). Як відомо, позакласна робота з предмету поглиблює знання, розширює кругозір, розвиває творчі здібності, інтелект. Заходи, що проводяться під час предметних місячників єє комплексною формою роботи з предмету, своєрідним підсумком роботи учня, парадом дитячої фантазії і творчості.
Основні задачі місячника точних наук:
створити умови для виявлення і подальшого розвитку індивідуальних творчих і інтелектуальних здібностей кожного учня;
організувати плідну співпрацю при взаємній пошані один до одного учасників спільної діяльності;
підтримати в дітей стан активної зацікавленості оволодіння новими, глибшими знаннями з предмету.
Надовго запам'ятаються учням нестандартні уроки, зокрема, урок-гра «Математичне кафе» (5-ті класи),урок-аукціон з геометрії «Подібність трикутників» (8б клас)-
учитель математики Макаренко С.В.,урок-гра «Космічна математика» ( 6-б,7-а, 7-б класи) - Вольська М.М.,«Математичний брейн-ринг»(8-вклас)- учитель Ішутко В.М.,
Урок-подорож в країну трикутників (7в клас)- учитель Косюга Т.М.,урок-гра «Фізичне лото» ( 9-ті класи)- учитель Федорова О.М.,урок-гра «Перша дванадцятка» (11-в клас), урок-гра «Поле математичних чудес» (10 клас)- учитель Бондаренко Л.І., урок-семінар «Геометричні перетворення» ( 9-в клас)- вчитель Рощина І.Ф.
Цікавими та пізнавальними були уроки «Розв'язування задач практичного змісту»(10-11 класи),«Цікава математика» (11-б клас)- учитель Шевченко Н.І., «Використання
електронних таблиць для розрахунку біоритмів людини» ( Бондаренко Л.І.), урок -вікторина «Інформатика навколо нас»(4-а клас)-учитель математики та інформатики
Григоренко С.С.,«Цікаві досліди» «Цікаві оптичні явища в природі»( 7-мі класи) –вчитель фізики Гайдаєнко С.В. Учні 7-8 класів взяли участь у захоплюючій грі
«Подорож по країні Фізика», о підготували для них вчителі фізики Гайдаєнко С.В.,Федорова О.М. разом з учнями 10-11 класів.