dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Народ мій завжди буде!

    21-22 лютого 2015 року Рада учнівського самоврядування «Імпульс» міста Обухова брала участь у національно-патріотичних заходах присвячених патріотам нашої країни, відважним воїнам сучасності, борцям за справедливість.
    21 лютого в місті відбувся марш пам'яті Героїв Небесної сотні, зокрема обухівчанина Володимира Чаплінського, який відстоював на Майдані Незалежності честь та гідність нашого народу. Лідери учнівського самоврядування взяли участь у ході, мітингу біля пам’ятника Героїв Небесної сотні та флеш-мобі.
Ще декілька місяців тому, слово «війна» було для нас чимось далеким, почутим із сповідей наших дідів та прадідів, та в наше мирне і розмірене життя увірвалась війна на Сході нашої країни. Тисячі молодих чоловіків у свої 20-30 років вже пізнали її жахіття. 22 лютого 2015 року в ЦТДЮМ «Романтик» Рада учнівського самоврядування «Імпульс» провела захід «Народ мій є! Народ мій завжди буде!», який присвятила учасникам бойових дій. Гостями заходу були Теклян М.І. – голова Обухівської спілки воїнів-афганців, Ковальов О.С. – воїн-афганець, Кучма Олександр – голова спілки учасників АТО міста Обухова, командир танка Павло Москаленко, оператор-навідник БМП - Андрій Сторожик.
      Воїни – афганці розповіли дітям сувору правду про війну в Афганістані, про мужність, відвагу, дружбу простих солдат. З хвилюванням слухали лідери розповідь учасників АТО про те, як вони захищають цілісність і незалежність нашої країни на Донбасі, про взаємовиручку між бойовими товаришами, про ставлення місцевого населення до українських військових, про допомогу міської ради і волонтерів. Очі бійців були наповнені тугою та біллю за загиблими друзями, за зруйнованими селами і містами, зламаними людськими долями. Вони відповідали на питання дітей впевненено, відчувалась твердість незламного духу, бажання вижити і перемогти. Мужність, відвага, взаємодопомога, фізична та бойова підготовка допомагали воїнам-афганцям та допомагають воїнам АТО гідно проходити через жахіття війни та скласти іспит на зрілість. Воїни подякували дітям за їх моральну підтримку теплими, зворушливими листами, щирими малюнками, зробленими власноруч оберегами. На заході лунали пісні про ціну життя, справжню чоловічу дружбу, взаємовиручку і взаємопідтримку під час бойовх дій.
     Лідери учнівського самоврядування щиро подякували гостям за цікаву зустріч та подарували їм квіти з побажанням міцного здоров’я і найскорішого повернення додому з АТО неушкодженими.

Вечір – реквієм «Солоний Хрещатик»

    20 лютого українці перебувають у жалобі за загиблими героями Майдану, які полягли у кривавих протистояннях у центрі столиці. Цих мужніх і відданих людей, які загинули у нерівній боротьбі, вшановує та оплакує чи не вся Україна. Народ вже увінчав їх «Небесною сотнею». Школярі та педагоги НВК « ЗОШ І- ІІІ ступенів №3- ліцей» Обухівської міської ради теж не залишилася осторонь цього скорботного дня . 20 лютого 2015 р. у навчальному закладі для учнів середньої та старшої ланки пройшов вечір – реквієм « Солоний Хрещатик», на знак вшанування відваги, сили духу і стійкості громадян, які віддали своє життя під час Революції гідності (листопад 2013 року – лютий 2014 року). У скорботній тиші завмерла вщерть переповнена актова зала, коли зусібіч її огорнуло полум'я, запалених у руках юнаків та дівчат свічок, як данина пам'яті про невинно убієнних жертв Небесної сотні. Глядачі з тривогою слухали зворушливі поезії «Мамо, не плач. Я повернусь весною...», «А сотню вже зустріли небеса...», « Я сьогодні з Майдану» і т.д. Під час заходу на екрані з'являлася документальна хроніка про події на Інститутській та Грушевського, пожежу в Будинку профспілок, розстріл мирної ходи, кадри з убитими та пораненими під час сутичок, обличчями героїв Небесної сотні. Учні зі сцени говорили про те, що лютневі події 2014 року дуже змінили не лише доросле покоління українців, а й молодь. Про те, що ні в кого немає сумнівів , що хлопці з Майдану пожертвували собою заради кращого життя в усій країні. Про те, що «Слава Україні! Героям Слава!» перестало бути просто вітанням - це віддання шани найкращим, котрі в найважливіший момент не злякалися і змінили за кілька днів жорстокої боротьби із диктаторським режимом перебіг новітньоі історії України.
     Небесна сотня... Нові герої України. Вони полягли за нас із вами, юні, чорноброві хлоп'ята, яким судилося вже стати чорнобривцями, як сказав поет...Їхній приклад має зупинити й тих, хто нині розпалює вже нове, інше протистояння. Імена Героїв назавжди вкарбовані в серця українців, а пам'ять про них - нагадувати нам, живим, про відвагу тих, хто поклав молоді життя свої за нашу свободу.
     Небесна сотня вже рік молиться за Україну, а ми молимося за них. Маємо сподівання, що нам вистачить віри. Віри в себе!

А.В. Онопрієнко
заступник директора з НВР НВК « ЗОШ І- ІІІ ступенів №3- ліцей» Обухівської міської ради

 

Проведення місячника математики, фізики та інформатики в НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей» Обухівської міської ради Київської області

"Предмет математики настільки серйозний,
що корисно не упускати випадків,
робити його трохи цікавим".
Б. Паскаль


     Ці слова відомого французького математика, механіка, фізика, літератора і філософа стосуються також і таких не менш серйозних предметів, як фізика та інформатика.
Для успішного оволодіння навчальним матеріалом велике значення маєзацікавленість учнів. Розвиток інтересу до предмета - одна з основних завдань, щостоять перед учителем. Деяким учням цілком достатньо радості, отриманої від розв'язання задачі, щоб з'явився інтерес до математики, фізики. Але є учні (причому їх більшість і вони встигають абияк), у яких викликати інтерес до предмету можна лише, тільки з допомогою додаткової роботи. Це і невеликі відступи на уроці, у яких учням
повідомляються історичні відомості, софізми, задачі практичного змісту. Але поряд з цим просто необхідна позакласна робота з предмету, що проводиться в позаурочний
час. Форми проведення можуть бути досить різноманітними: це і гуртки, екскурсії, вікторини, конкурси на кращу математичну казку, цікаві творчі завдання, випуск газет,
та багато іншого.
     В нашій школі доброю традицією стало проведення місячника математики, фізики та інформатики для учнів 5-11 класів. В цьому році цей місячник проходив в січні ( з
12 по 30 січня). Як відомо, позакласна робота з предмету поглиблює знання, розширює кругозір, розвиває творчі здібності, інтелект. Заходи, що проводяться під час предметних місячників єє комплексною формою роботи з предмету, своєрідним підсумком роботи учня, парадом дитячої фантазії і творчості.
Основні задачі місячника точних наук:
створити умови для виявлення і подальшого розвитку індивідуальних творчих і інтелектуальних здібностей кожного учня;
організувати плідну співпрацю при взаємній пошані один до одного учасників спільної діяльності;
підтримати в дітей стан активної зацікавленості оволодіння новими, глибшими знаннями з предмету.
Надовго запам'ятаються учням нестандартні уроки, зокрема, урок-гра «Математичне кафе» (5-ті класи),урок-аукціон з геометрії «Подібність трикутників» (8б клас)-
учитель математики Макаренко С.В.,урок-гра «Космічна математика» ( 6-б,7-а, 7-б класи) - Вольська М.М.,«Математичний брейн-ринг»(8-вклас)- учитель Ішутко В.М.,
     Урок-подорож в країну трикутників (7в клас)- учитель Косюга Т.М.,урок-гра «Фізичне лото» ( 9-ті класи)- учитель Федорова О.М.,урок-гра «Перша дванадцятка» (11-в клас), урок-гра «Поле математичних чудес» (10 клас)- учитель Бондаренко Л.І., урок-семінар «Геометричні перетворення» ( 9-в клас)- вчитель Рощина І.Ф.
Цікавими та пізнавальними були уроки «Розв'язування задач практичного змісту»(10-11 класи),«Цікава математика» (11-б клас)- учитель Шевченко Н.І., «Використання
електронних таблиць для розрахунку біоритмів людини» ( Бондаренко Л.І.), урок -вікторина «Інформатика навколо нас»(4-а клас)-учитель математики та інформатики
Григоренко С.С.,«Цікаві досліди» «Цікаві оптичні явища в природі»( 7-мі класи) –вчитель фізики Гайдаєнко С.В. Учні 7-8 класів взяли участь у захоплюючій грі
«Подорож по країні Фізика», о підготували для них вчителі фізики Гайдаєнко С.В.,Федорова О.М. разом з учнями 10-11 класів.

Президент затвердив 20 лютого Днем героїв Небесної сотні

   

  Президент України Петро Порошенко підписав указ №69/2015 від 11 лютого "Про увічнення подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам'яті героїв Небесної сотні".

      Про це повідомляє прес-служба глави держави.Документом встановлено щорічне відзначення 20 лютого Дня героїв Небесної сотні - на знак вшанування відваги, сили духу та стійкості громадян, які віддали своє життя під час Революції гідності (листопад 2013 - лютий 2014), захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права та свободи людини, європейське майбутнє України.Згідно з цим указом Кабінету міністрів доручено розробити та затвердити комплексний план заходів, передбачивши, зокрема, створення в Києві музею, присвяченого подіям Революції гідності, а також проведення за участю Національної академії наук, музейних, архівних та наукових установ пошукових робіт по збиранню документальних, фото-, відео- та інших матеріалів, які висвітлюють ці події.Нагадаємо, 1 липня 2014 року Верховна Рада заснувала найвищу державну нагороду "Орден Небесної Сотні", а в листопаді Петро Порошенко затвердив статут і малюнок знака ордена.Джерело

Про реалізацію заходів з упередження негативного впливу інформаційної пропаганди

До уваги керівників місцевих органів управління освітою, керівників регіональних служб!

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 05.02.2015 №1/9-51 «Щодо реалізацію заходів, спрямованих на упередження негативного впливу інформаційної пропаганди» та з метою вдосконалення виховної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах КНЗ КОР "КОІПОПК" рекомендує:

1. Проаналізувати змістове наповнення шкільних Інтернет-ресурсів та оформлення приміщень навчальних закладів з метою недопущення фактів інформаційної пропаганди, викривлення українських історичних подій та вилучення символів тоталітарного минулого.

2. Призначити відповідальну особу за наповнення інформаційними матеріалами веб-сайту, шкільних газет та буклетів, інформаційних стендів тощо.

3. У ході реалізації виховних завдань використовувати матеріали освітнього порталу інституту, зокрема – рубрик «Національно-патріотичне виховання молоді» та «Організація діяльності у конфліктний та постконфліктний період».

4. Проводити у навчальних закладах цикли виховних заходів (Уроків мужності, зустрічей, учнівських конференцій тощо) з використанням кращих прикладів патріотизму й звитяги видатних постатей української історії.

5. У визначенні принципів організації та напрямів виховної роботи з учнями керуватися листами Міністерства освіти і науки України «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році», «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання», «Про проведення Уроків мужності», «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників», «Про проведення заходів щодо протидії тероризму», «Про організацію фотовиставки».

6. Пріоритетним у роботі з учнівською та батьківською громадськістю вважати формування медіагромотності та вироблення навичок протистояння інформаційній війні, відповідальності за долю країни та її громадян.