dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ у ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 м. Обухова

   

      З 19.01 по 30.01.2015 року у школі проводилися тижні математики та інформатики. Метою заходів було залучити якнайбільшу кількість учнів до позакласної роботи , пов’язаною з математикою та інформатикою; виявити обдарованих дітей; згуртувати учнів; сприяти розумовому вихованню школярів. У заходах брали участь учні 5-11 класів.

    План заходів проведення тижня інформатики та математики І тиждень (19 -23 січня 2015)

19. 01 Конкурс-змагання на швидкість управління мишею (5-6, 9-11 класи); - Тести на комп’ютері з різних предметів (9-11 класи);

20.01 Конкурс-змагання на швидкість редагування тексту (9-11 класи). - Конкурс: «Придумай назву» (5-11 класи);

21.01 Конкурс на кращий малюнок, що має відношення до інформатики (5-11 класи); - Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики (5-11 класи).

22.01 Конкурс ерудитів (5, 6 класи).23.01 Творчий конкурс на тему: «Якими ви бачите комп’ютери майбутнього» (5-11 класи); - Конкурс «Реклама» (5-11 класи).

ІІ тиждень (26 – 30 січня 2015)

26.01 Конкурс газет (5-8 класи).

27.01 «Математичні загадки в 1 – 4 класах» (проводять учні 6 класу).

28.01. Математичні старти (7-8 класи).

29.01. Математичні старти (5-6 класи).

30.01. Підбиття підсумків математичного тижня. Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання.

     Таке завдання ставлять перед собою і наші вчителі математики та інформатики. «Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини. І ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми б сказали навіть, пристрасть до навчання», - писав видатний російський математик М.В.Остроградський. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Одним із засобів зацікавлення учнів є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення наук, прищепити учням любов до них, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмового матеріалу. Позакласні заходи та заняття дають велику користь і самому вчителеві, бо, готуючись до них, він докладно вивчає позакласну літературу, розширюючи і поглиблюючи тим самим свої знання.

П'ятий Міжнародний Форум Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті».

   П'ятий Міжнародний Форум Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» розпочав свою роботу. Впродовж першого дня Форуму проводилась відкрита пряма трансляція виступів візіонерів, панельна дискусія експертів, робота тематичних сесій.
Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради не стоїть осторонь іновацій освіти, тому приймає активну участь в подібних заходах.
   Метою Форуму є презентація світових тенденцій і комплесних рішень щодо впровадження ІКТ в освітній процес, обговорення перспектив впровадження спільних ініціатив МОН України та Intel, обмін досвідом щодо використання ІКТ у навчально-виховному процесі з метою трансформації освіти для підвищення ефективності сучасної освіти та підготовки молоді до життя в умовах інформаційного суспільства ХХІ століття.
   До участі у Форумі запрошені представники Міністерства освітиі науки України та країн СНД, департаментів освіти, відповідальних за створення стратегій та освітньої політики у сфері ІКТ, ректори національних та регіональних інститутів післядипломної освіти, керівники вищих педагогічних навчальних закладів, координатори і тренери освітніх програм Intel, партнери Intel, експерти у сфері ІКТ в освіті.
   Під час форуму у освітян була можливість познайомитись з інноваційними методами навчання з інших країн .
Роберт Фогель -головний архітектор з освіти програми World Ahead корпорації Intel. Він — саме та людина, яка презентувала в нашій країні програму «1 учень — 1 комп'ютер». Пропонуємо вашій увазі інтерв'ю з Робертом Фогелем, яке він дав для співтовариства «Освітня Галактика Intel»

«Використання засобів ІКТ на уроках біології

  

    30 жовтня 2014 року на базі навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням української мови та літератури-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області» відбувся навчально-методичний семінар для вчителів біології: «Використання засобів ІКТ на уроках біології». Досвід роботи впровадження засобів ІКТ у вивченні природничих дисциплін презентував Костюченко С.П., вчитель біології.         Під час семінару було розглянуто питання сутності, переваг, можливостей використання хмарних сервісів для формування єдиного інформаційно-освітнього простору. Учасників семінару привітали: завідуюча методичним кабінетом О.С. Капітоненко та заступник директора з навчально-виховної роботи навчального закладу Мажуга В.Д.

“Метод проектів” – шлях до формування життєвих компетентностей особистості.

 

    

   На базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3- ліцей» міста Обухова працює творча група вчителів математики «Методи активізації навчальних занять з математики з використанням методу проектів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики».
   4 березня 2014 року відбувся семінар-практикум вчителів математики
«Методи активізації навчальних занять з математики». Педагоги НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3- ліцей» Обухівської міської ради Київської області презентували свій досвід.
Семінар відкрили О.В. Карнаух -методист ММК та заступник директора закладу з НВР Вольська М.М.
   З великою увагою присутні заслухали виступи учителів, які виклали своє бачення використання методу проектів на уроках:

  • Косюги Т.М -«Методи активізації навчальних занять з математики з використанням методу проектів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики»;
  • Рощиної І.Ф.-«Використання методу проектів при вивченні тем «Арифметична прогресія» та «Геометрична прогресія»( 9 клас).
  • Шевченко Н.І.- «Презентація уроку на тему «Золотий переріз і гармонія форм природи та мистецтва» ( 9 клас).
  • Ішутко В.М – «Презентація нестандартного уроку «В країні трикутників»(7 клас)»

   Учасники семінару визнали досвід колег надзвичайно цікавим і корисним, високо оцінили якість проведеної роботи .