dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Як зацікавити учнів вивченням таких складних предметів, як математика, фізика, інформатика?

 На изображении может находиться: 5 человек, люди сидят, стол и в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят и в помещении

На изображении может находиться: 8 человек, люди сидят и в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек

Як зацікавити учнів вивченням таких складних предметів, як математика, фізика, інформатика? 

Одним зі способів є проведення тематичних тижнів, у випадку нашого ліцею – місячника математики, фізики і інформатики. 

Уже традиційно після канікул, у січні місяці, вчителі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради разом з учнями  проводять  місячник предметів фізико-математичного циклу.  Не виняток – січень 2020 року. Розпочався місячник відкритим уроком -турніром «ЇЇ величність фізика», проведеним  у 7-А, Б, Г класах молодим спеціалістом фізики Бліндар Вікторією Миколаївною. Дух змагань, цікаві конкурси й завдання, змусили учнів подивитись на вивчення фізики іншим поглядом – як то кажуть, «З Ейнштейном в рюкзаку світом подорожувати легко».  Та стати розумником Ейнштейном не так просто – процес вивчення фізики вимагає зусиль,  зосередженості, систематичності, роботи кожного дня. Для чого це нам? – запитали діти, й знайшли відповіді на своє запитання самі, прийнявши участь у конкурсі малюнків «Фізика навколо нас». Конкурс був організований й проведений активною й творчою Бліндар В.М. – пошук ідей й їх втілення в малюнки призвів до перегляду учнями свого ставлення до важливості предмета фізика у житті людини – виявляється, фізика завжди з нами, поруч, кожної миті, кожної години, кожного дня. Все життя. Просто не прийнято відмічати, що й тут фізика, знову фізика. Люди користуються  здобутками науки, щодня, від телевізора, лампи, мікрохвильовки, мобільного телефона до кнопки ліфта, зважування овочів, прийняття душу, сидіння в кріслі, тощо.

Усний журнал «Видатні українці-фізики», організований й озвучений учнями 10-В та 11-Г класів під керівництвом Гайдаєнко Софії Василівни змусив дітей замислитись про важливість навчання й дотримання курсу на ціль в житті людини: від ідеї до її реалізації інколи проходить ціле життя, з його уроками, проблемами, випробуваннями, війнами, хворобами.  З розглянутих історій людської долі науковця діти дізнались, що життєвий  шлях людини науковця частіше був неуспішним, вкривався цілою низкою проблем через політичні думки, переконання, породжуючи низку проблем, арештів, вироків. Та це не ставало  завадою для них втілити свою ідею в життя, навпаки, з’являлось прагнення зробити все для того, щоб геніальний винахід чи знання залишились  людям, людству, фізиці.

Відкриті уроки «Початкові відомості про речовину» (Гайдаєнко С.В. для 8-А, Г класів) та «Подорож в мікросвіт» ( Косюга Т.М. для 10-А, Б класів) пройшли активно, весело, цікаво, принісши враження й позитивні емоції для всіх, як для вчителів, так і для учнів. Уявити себе атомом, електроном чи молекулою, побути мешканцем мікросвіту чи уявити світ без прояву сил взаємодії між частинками – складно, та можливо, важко й водночас цікаво, захопливо.

Вчитель математики Бондаренко Л.І. провела  урок-конференцію «Екскурсія в історію математики» для 9-Б класу. Конференція пройшла цікаво, з активною участю всіх учнів класу. Учні 6-д та 6-а класів завдяки вчителю математики Ішутко В. М. прийняли участь в «математичному лото», змагалися в швидкості орієнтування на координатній прямій.  Цікаві захопливі уроки математики провела Рощина І.Ф., розкривши всі секрети розкладання многочленів на множники (7-Б), організувавши подорож в країну трикутників (7-Д)  й показавши деякі способи розв’язування вправ з параметрами (11-в).

У рамках місячника вчителями фізики, математики та інформатики були проведені нестандартні уроки-аукціони з геометрії Макаренко С. В. (10-а), урок математичний бій (5-в),  математичні естафети Григоренко С.С., уроки-бесіди з інформатики «Кібербулінг» 9-Д Григоренко С.С.,  вікторини з фізики Федорова О.М. (9-Д, 9-В), інтелектуально-розважальні ігри з інформатики «хто зверху» Бондаренко Л.І.  Заходи місячника математики, фізики, інформатики пройшли весело, цікаво, принесли позитивні емоції як учасникам, так і глядачам та членам журі, багатьох учнів змусили проявити свій потенціал і активність на уроці, зайвий раз переконуючи всіх в тому, що граючись легко вчитись.

День безпеки в Інтернеті

День безпеки в Інтернеті

 
Ця міжнародна календарна подія виникла за сприянням організації Insafe починаючи з 2004 року. Вона відзначається щорічно у другий день другого тижня лютого. Наприклад, 11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.
Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді.
У всьому світі, День безпеки в Інтернеті відзначається в більш ніж ста країнах і координується об’єднаної мережею Insafe/INHOPE, за підтримки Європейської комісії, а також 31-им національним центром забезпечення безпеки в Інтернеті по всій Європі.
 
Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращого і більш безпечної онлайн-спільноти. Воно служить закликом для молодих людей, батьків, вихователів, вчителів, соціальних працівників, співробітників правоохоронних органів, підприємств, політиків і широких верств суспільства, щоб об’єднатися з метою сприяння та створення найбільш позитивного і кращого інтернету.
В 2020 році День безпеки в Інтернеті припадає на 11 лютого.

Стартував Тиждень безпечного Інтернету у ЗЗСО міста

На изображении может находиться: 1 человек, экран, гостиная, ребенок и в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек, экран, ребенок и в помещении 

На изображении может находиться: Алла Шевченко, сидит, гостиная, стол и в помещении

«Тиждень безпеки в Інтернеті» в Академічному ліцеї №1 ім.А.С.Малишка

Розвиток інформаційних технологій створює умови для ефективного розвитку сучасного суспільства. Комунікаційні засоби стали невід’ємною складовою життя людей у всіх сферах діяльності. Мобільні телефони, комп’ютери та Інтернет, розширивши комунікаційні, просторові й часові межі, розкрили нові можливості для спілкування, освіти, праці, відпочинку та творчої самореалізації особистості.

У 2018 році кількість активних інтернет-користувачів сягнула позначки у 4 мільярди, а кількість користувачів соціальних мереж перевищує 3 мільярди. З кожним днем ця кількість зростає. Інформаційний світ захоплює не тільки дорослих, а й дітей. 96% дітей користуються Інтернетом.

Завдяки Інтернету діти та підлітки шукають необхідну інформацію для занять, завантажують музику та фільми, переглядають пошту, спілкуються з іншими користувачами Інтернету. Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп’ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

Діти, в більшості, не володіють інформацією про небезпеку Інтернету й не мають сформованих навичок онлайн-культури.

Які існують ризики перебування в глобальній мережі? Чому дітей так приваблює Інтернет? Як вберегти дитину від небезпеки кіберпростору?

З якими небезпечними речами стикаються діти в Інтернеті?

В онлайн-просторі відзначають таківиди загроз:

1. Тематичні загрози:

порнографія;

пропаганда насильства й наркотиків;

реклама тютюну й алкоголю;

нецензурні тексти.

2. Порушення безпеки:

віруси; небажана пошта — спам;

онлайн-шахрайство («Передзвони мені» тощо);

збирання та розголошення приватної інформації.

3.Комунікаційні ризики:

небезпечні контакти;

кіберпереслідування;

погрози.

Потрібно розуміти, що через відсутність достатнього досвіду діти ще не можуть реально оцінювати рівень достовірності й безпеки інформації, яка знаходиться в Інтернет-просторі.

Тому першочерговою метою проведення подібних заходів, тижнів, днів безпечного Інтернету є знайомство дітей із тими ситуаціями, проблемами та способами їх вирішення та уникнення, які можуть трапитись у віртуальному просторі.

Учні 9-11 класів створювали інформаційні презентації « Безпека в Інтернеті», складали кросворди та готували публікації.

9-А та 8-А пройшли на сайті Learningapps.org тести за темами «Безпечний інтернет» та «Загрози в Інтернеті», 5-9 ті класи переглянули відеоролики.

Створено інформаційний куточок«Безпека в Інтернеті». 

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ 2020

 

11 лютого 2020 рокуу світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом“Разом для найкращого Інтернету”.
В Україні вже 634 організації, закладів освіти та бібліотек висловили свою офіційну підтримку та запланували заходи!  

  • Реєструйте свою підтримку вже зараз та отримуйте у лютому 2020 відкритий цифровий бейдж та сертифікат «Організатор_ка заходу до Дня безпечного Інтернету 2020» за посиланням:  https://bit.ly/2OAHJXB.
  • Проводьте уроки, зустрічі, обговорення, тренінги, форуми, конференції, родинні наради, класні години, батьківські збори, прес-конференції, квести тощо із безпеки онлайн.
  • Дізнавайтесь більше про події у світі та Україні у соціальних мережах за хештегами #SID2020 або #SaferInternetDay#ДеньБезпечногоІнтернету.
  • День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці:  https://www.facebook.com/UkraineSID