dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Стартував Тиждень безпечного Інтернету у ЗЗСО міста

На изображении может находиться: 1 человек, экран, гостиная, ребенок и в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек, экран, ребенок и в помещении 

На изображении может находиться: Алла Шевченко, сидит, гостиная, стол и в помещении

«Тиждень безпеки в Інтернеті» в Академічному ліцеї №1 ім.А.С.Малишка

Розвиток інформаційних технологій створює умови для ефективного розвитку сучасного суспільства. Комунікаційні засоби стали невід’ємною складовою життя людей у всіх сферах діяльності. Мобільні телефони, комп’ютери та Інтернет, розширивши комунікаційні, просторові й часові межі, розкрили нові можливості для спілкування, освіти, праці, відпочинку та творчої самореалізації особистості.

У 2018 році кількість активних інтернет-користувачів сягнула позначки у 4 мільярди, а кількість користувачів соціальних мереж перевищує 3 мільярди. З кожним днем ця кількість зростає. Інформаційний світ захоплює не тільки дорослих, а й дітей. 96% дітей користуються Інтернетом.

Завдяки Інтернету діти та підлітки шукають необхідну інформацію для занять, завантажують музику та фільми, переглядають пошту, спілкуються з іншими користувачами Інтернету. Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп’ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

Діти, в більшості, не володіють інформацією про небезпеку Інтернету й не мають сформованих навичок онлайн-культури.

Які існують ризики перебування в глобальній мережі? Чому дітей так приваблює Інтернет? Як вберегти дитину від небезпеки кіберпростору?

З якими небезпечними речами стикаються діти в Інтернеті?

В онлайн-просторі відзначають таківиди загроз:

1. Тематичні загрози:

порнографія;

пропаганда насильства й наркотиків;

реклама тютюну й алкоголю;

нецензурні тексти.

2. Порушення безпеки:

віруси; небажана пошта — спам;

онлайн-шахрайство («Передзвони мені» тощо);

збирання та розголошення приватної інформації.

3.Комунікаційні ризики:

небезпечні контакти;

кіберпереслідування;

погрози.

Потрібно розуміти, що через відсутність достатнього досвіду діти ще не можуть реально оцінювати рівень достовірності й безпеки інформації, яка знаходиться в Інтернет-просторі.

Тому першочерговою метою проведення подібних заходів, тижнів, днів безпечного Інтернету є знайомство дітей із тими ситуаціями, проблемами та способами їх вирішення та уникнення, які можуть трапитись у віртуальному просторі.

Учні 9-11 класів створювали інформаційні презентації « Безпека в Інтернеті», складали кросворди та готували публікації.

9-А та 8-А пройшли на сайті Learningapps.org тести за темами «Безпечний інтернет» та «Загрози в Інтернеті», 5-9 ті класи переглянули відеоролики.

Створено інформаційний куточок«Безпека в Інтернеті».