Заняття обласної педагогічної студії Бабакіної Ірини Вікторівни "Особливості створення оберегової ляльки-мотанки"
28 лютого на базі Академічного ліцею №5 Обухівської мїської ради відбулося друге заняття обласної педагогічної студії Бабакіної Ірини Вікторівни для вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва «Особливості створення оберегової ляльки-мотанки».
Тема заняття: «Жіночі обереги. Сворення ляльки «Годувальниця» (Капустинка).
Відбувся міський семінар для учителів-словесників
28 лютого 2020 року на базі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області відбувся міський семінар для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми
"Традиційні форми роботи – новий підхід:
розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі"
Мета зсідання: створення креативного методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності, вмотивувати педагога на перебудову педагогічної діяльності; продемонструвати ефективність інноваційних технологій, які забезпечують реалізацію компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів різного віку, продуктивне вирішення завдань, що поставлені перед сучасною освітою.
Змістовим наповненням заняття стали:
- Педагогічний вернісаж методичних ідей "Мій творчий продукт" (було презентовано 16 праць педагогів);
- Екскурсія як різновид культурно-пізнавальних освітніх послуг: пішохідна екскурсія "Літературно-мистецький променад" (м.Київ);
- Театральне мистецтво як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках літератури. Київський національний академічний театр оперети, опера "Севільський цирульник".
Рефлексія:
Який сьогодні вернісаж яскравий!
У нім – і компетентність, й творчий пошук,
Інноваційні форми й креативність,
і кроссенс, і диктант літературний.
А ще підхід сучасний до уроків
з використанням краєзнавчих знань.
– Усе це плід творінь-дерзань
словесників, які в системі знань
поєднують сучасне і класичне,
й побачене здається нам незвичним,
а в цьому суть педагогічного життя:
Іти вперед – майбутнє нас чека.
Родзинкою для всіх, скажу до слова,
Була екскурсія цікава і змістовна.
Як добре, що знайшли ви час і сили,
Й по Києву ми дружно походили,
І навіть оперу почути мали змогу.
Ми щиро вдячні Вам, за нову
Що використовуєте методику
Не лише в класі, у школі,
А зустрічаємося і на природі
Культурний рівень піднімати
теж потрібно,
І це ми доказали нині гідно.
Світлана Володимирівна Рогозіна, слухач семінару,
учителька української мови та літератури
Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради
Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік
Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік |
З 24 лютого по 12 березня 2020 року в електронній бібліотеці https://lib.imzo.gov.ua/ педагогічні працівники мають можливість познайомитися з фрагментами електронних версій підручників для 3 класу, а з 30 березня по 15 квітня 2020 року – з фрагментами електронних версій підручників для 7 класу. Для ознайомлення необхідно: 1. Обрати розділ «Конкурс підручників» https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-3-klasu/. 2. Обрати підрозділ «Конкурсний відбір підручників для 3 або 7 класу» 3. Обрати предмет. 4. Ознайомитися з переліком підручників. 5. Переглянути інформацію про обраний підручник та завантажити фрагмент його pdf-версії для ознайомлення. Результати вибору підручників заклади освіти вносять до спеціальної форми вибору у Державній інформаційній системі освіти http://diso.gov.ua/:
Звертаємо вашу увагу, що безпосередній вибір проектів підручників здійснюють вчителі, а їх вибір затверджується педагогічною радою закладу освіти. Нагадуємо, що підручники друкуються один раз на 5 років. За підручниками обраними у 2020 році, учні будуть навчатися наступні п’ять років. Тому просимо підійти до ознайомлення і вибору підручників відповідально та сумлінно. Кожен педагогічний працівник має право повідомити на «гарячу телефонну лінію» МОН (044)248-17-50, (044)248-21-61) чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035), або на електронні адреси: dpo@imzo.gov.ua, expert37@gmail.com про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо вибору підручників чи про факт зміни волевиявлення вчителів у якому він працює. Інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти підручників для 3 та 7 класів за фрагментами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожної назви та оформлення результатів вибору(Лист МОН від 22.01.2020 №1/9-39). Джерело: ІМЗО |
Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності
Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.Органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.
Я. А. Коменський акцентував увагу на необхідності "завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним". Необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу великий дидакт пояснював таким чином: "Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках". Інтеграція здатна вирішити чисельні проблеми освітянської системи.
- Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів. Шевченко А.В.;
- Формування цілісного світогляду учнів на уроках української літератури засобами інтеграції. Крук В.І.;
- Впровадження інтегрованого навчання на уроках української мови. Стременко О.А.;
- Інтегровані уроки та уроки-подорожі з трудового навчання. Спіленко О.К.;
- Інтегровані уроки. Карась О.Г.;
- Перспективи роботи торчих групп вчителів та актуалність інтегрованого навчання. Карнаух О.В.
Велика подяка колективу Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка за створену атмосферу педагогічної творчості, змістовні виступи та прекрасно організований захід.
Методист ММК Карнаух О.В.