dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Вітаємо з 8 Березня!!!

Колектив управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

Заняття обласної педагогічної студії Бабакіної Ірини Вікторівни "Особливості створення оберегової ляльки-мотанки"

На изображении может находиться: 9 человек, люди сидят, стол и в помещении На изображении может находиться: 2 человека, в помещении 

На изображении может находиться: в помещении Нет описания фото.

 

 28 лютого на базі Академічного ліцею №5  Обухівської мїської ради відбулося друге заняття обласної педагогічної студії  Бабакіної Ірини Вікторівни    для вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва   «Особливості створення оберегової ляльки-мотанки». 

Тема заняття: «Жіночі обереги. Сворення ляльки «Годувальниця» (Капустинка).

Відбувся міський семінар для учителів-словесників

28 лютого 2020 року на базі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області відбувся міський семінар для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми

"Традиційні форми роботи – новий підхід:

розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі"

Мета зсідання: створення креативного методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності, вмотивувати педагога на перебудову педагогічної діяльності; продемонструвати ефективність інноваційних технологій, які забезпечують реалізацію компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів різного віку, продуктивне вирішення завдань, що поставлені перед сучасною освітою.

Змістовим наповненням заняття стали:

  • Педагогічний вернісаж методичних ідей "Мій творчий продукт" (було презентовано 16 праць педагогів);
  • Екскурсія як різновид культурно-пізнавальних освітніх послуг: пішохідна екскурсія "Літературно-мистецький променад" (м.Київ);
  • Театральне мистецтво як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках літератури. Київський національний академічний театр оперети, опера "Севільський цирульник".

Рефлексія:

Який сьогодні вернісаж яскравий!

У нім – і компетентність, й творчий пошук,

Інноваційні форми й креативність,

і кроссенс, і диктант літературний.

А ще підхід сучасний до уроків

з використанням краєзнавчих знань.

– Усе це плід творінь-дерзань

словесників, які в системі знань

поєднують сучасне і класичне,

й побачене здається нам незвичним,

а в цьому суть педагогічного життя:

Іти вперед – майбутнє нас чека.

Родзинкою для всіх, скажу до слова,

Була екскурсія цікава і змістовна.

Як добре, що знайшли ви час і сили,

Й по Києву ми дружно походили,

І навіть оперу почути мали змогу.

Ми щиро вдячні Вам, за нову

Що використовуєте методику

Не лише в класі, у школі,

А зустрічаємося і на природі

Культурний рівень піднімати

теж потрібно,

І це ми доказали нині гідно.

                                            Світлана Володимирівна Рогозіна, слухач семінару,

учителька української мови та літератури

Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради

Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік

Обираємо підручники для 3 класу на 2020/2021 навчальний рік

  З 24 лютого по 12 березня 2020 року в електронній бібліотеці  https://lib.imzo.gov.ua/ педагогічні працівники мають можливість познайомитися з фрагментами електронних версій підручників для 3 класу, а з 30 березня по 15 квітня 2020 року – з фрагментами електронних версій підручників для 7 класу.

Для ознайомлення необхідно:

1. Обрати розділ «Конкурс підручників»  https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-3-klasu/.

2. Обрати підрозділ «Конкурсний відбір підручників для 3 або 7 класу»

3. Обрати предмет.

4. Ознайомитися з переліком підручників.

5. Переглянути інформацію про обраний підручник та завантажити фрагмент його pdf-версії для ознайомлення.

Інструкція щодо ознайомлення

Результати вибору підручників заклади освіти вносять до спеціальної форми вибору у Державній інформаційній системі освіти  http://diso.gov.ua/:

  • з 02 до 12 березня 2020 року стосовно вибору підручників для 3 класу;
  • з 06 до 15 квітня 2020 року стосовно вибору підручників для 7 класу.

Звертаємо вашу увагу, що безпосередній вибір проектів підручників здійснюють вчителі, а їх вибір затверджується педагогічною радою закладу освіти.

Нагадуємо, що підручники друкуються один раз на 5 років. За підручниками обраними у 2020 році, учні будуть навчатися наступні п’ять років. Тому просимо підійти до ознайомлення і вибору підручників відповідально та сумлінно.

Кожен педагогічний працівник має право повідомити на «гарячу телефонну лінію» МОН (044)248-17-50, (044)248-21-61) чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035), або на електронні адреси:  dpo@imzo.gov.ua expert37@gmail.com про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо вибору підручників чи про факт зміни волевиявлення вчителів у якому він працює.

Інструктивно-методичні матеріали для здійснення вибору закладами загальної середньої освіти підручників для 3 та 7 класів за фрагментами електронних версій оригінал-макетів підручників з кожної назви та оформлення результатів вибору(Лист МОН від 22.01.2020 №1/9-39).

Джерело: ІМЗО

Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності

На изображении может находиться: 12 человек, в том числе Алла Шевченко, Олена Геннадіївна Карась и Елена Карнаух, люди улыбаются, люди стоят, обувь и в помещении На изображении может находиться: 9 человек, в том числе Алла Шевченко, люди сидят, стол и в помещении

На изображении может находиться: Алла Шевченко, гостиная и в помещении На изображении может находиться: Олена Геннадіївна Карась, улыбается, в помещении

На изображении может находиться: 1 человек, в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек и в помещении

На изображении может находиться: 3 человека, люди сидят, гостиная, ребенок и в помещении На изображении может находиться: Елена Карнаух, стоит, экран и в помещении

Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.Органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Я. А. Коменський акцентував увагу на необхідності "завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним". Необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу великий дидакт пояснював таким чином: "Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках". Інтеграція здатна вирішити чисельні проблеми освітянської системи. 

Відповідно до плану методичного тижня педагогічної майстерності, сьогодні, 20 лютого, відбулась презентація творчої групи вчителів Академічного ліцею №1 ім.А.С.Малишка
"Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності" .
Були представлені можливості використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури, інтеграція інформатики і трудового навчання , а також використання ПЗ та можливостей інформатики на уроках математики. Розглянуто перспективи інтеграції інформатики із іншими навчальними предметами, особливості організації уроків, та ін.
Роботу групи представляли:Шевченко А.В., Карась О.Г. - вчителі математики та інформатики, Крук В.І., Стременко О.А.- вчителі української мови та літератури, Спіленко О.К.- учитель трудового навчання. 
 
Були розглянуті питання:
  • Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних  знань учнів. Шевченко А.В.;
  • Формування цілісного світогляду учнів на уроках української літератури засобами інтеграції. Крук В.І.;
  • Впровадження інтегрованого навчання на уроках української мови. Стременко О.А.;
  • Інтегровані  уроки  та уроки-подорожі з трудового навчання. Спіленко О.К.;
  • Інтегровані  уроки. Карась О.Г.;
  • Перспективи роботи торчих групп вчителів та актуалність інтегрованого навчання. Карнаух О.В.

Велика подяка колективу Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка за створену атмосферу педагогічної творчості, змістовні виступи та прекрасно організований захід.

Методист ММК Карнаух О.В.