dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Щодо проведення просвітницької діяльності в рамках акції «Онляндія- безпечна веб-країна». Безпека дітей в Інтернеті

     З 08.02.2016 по 13.02.2016 в навчальних закладах міста планується провести тиждень безпеки  дітей в Інтернет-просторі "Онляндія-безпечна веб-країна".

     Мета акції – формування у дітей стійкої мотивації до дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет.

      Завдання

1. Озброїти учасників відомостями щодо ризиків в мережі Інтернет.

2. Сформувати спільно із учасниками правила безпеки під час роботи в мережі Інтернет.

3. Сформувати розуміння необхідності дотримання певних правил поведінки в мережі Інтернет.

      Критерії успіху. Враховуючі, що тренінг формує поведінку, а не рівень обізнаності щодо проблеми безпеки дітей в Інтернеті, основним критерієм успіху є висловлювання учасників під час рефлексії наприкінці тренінгу.

      З них більше половини не знають про його небезпеки. У то й же час 73% батьків впевнені, що їхня дитина захищена від будь-яких небезпек у мережі. І лише 13% вчителів вважають, що навчати основам безпеки в Інтернеті потрібно у школі.

Кольорова зима!

 Урізноманітнити зимові прогулянки, і поєднати їх з попереднім заняттям намагаються вихователі ДНЗ «Зірочка». На прогулянці вихованці групи «Барвінок» разом з вихователем Оксаною Василівною  Герасимчук намалювали на снігу казку, яку придумали на занятті: «Сумно стало Зимоньці, що в неї сніг білий, а у її сестриць Весни, Літа та Осені таке буйство і розмаїття кольорів, що аж заплакала Вона і став сніжок танути. Не плач Зимонько, адже для малят найкращий твій подарунок - це сніг! А щоб Зима не сумувала, вирішили діти з допомогою чарівної феї і фарб подарувати білосніжній порі року кольори її сестриць».

До їхнього гурту з задоволенням приєдналися інші дітлахи з садочка...І закипіла робота...На білому снігу зацвіли квіти та усміхнулось сонечко.

Шановні батьки та учні!

У зв`язку із закриттям навчальних закладів на карантин, на сайтах ЗНЗ міста Обухова розміщено матеріали з навчальних предметів для організації дистанційного навчання учнів.

 

Повна назва закладу (відділу освіти)

Адреса веб-сторінки

1

НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням української мови та літератури - ЗОШ І-ІІІст №1 імені А.С. Малишка Обухівської міської ради  Київської області» r

www.obukhivsch1.ucoz.ua

2

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 міста Обухів

http://school2obuchiv.ucoz.net/

3

НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – ліцей» Обухівської міської ради  Київської області

http://www.obukhiv-school3.edukit.kiev.ua 

4

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 міста Обухів

www.obukhiv-school4.edukit.kiev.ua

5

НВК «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов-ЗОШ І-ІІІст №5 Обухівської міської ради  Київської області»

http://obukhiv-school5.edukit.kiev.ua

6

НВК «Гімназія –ЗНЗ І ступеня міста  Обухова»             

http://obukhiv-gymnasium.edukit.kiev.ua/

Методичні рекомендації щодо впровадження дистанційного навчання у навчальних закладах міста Обухова.

Впровадження дистанційного навчання

Відкрита освіта передбачає використання нових засобів телекомунікацій, залучаючи школяра до широкого інформаційного світу, також вона дозволяє молодій людині нової соціальної формації повніше реалізувати свої потенційні можливості.

Одним із найбільш динамічно розвинутих напрямів відкритої освіти є дистанційна освіта (ДО), яка дозволяє реалізувати такі принципи:

  •         доступність навчання, а саме подолання фізичних обмежень людини, розширення аудиторії учнів;
  •         індивідуальна спрямованість навчання, створення комфортних умов для школярів і вчителів, урахування індивідуальних психологічних особливостей (сприйняття, пам’яті, мислення), індивідуальний темп навчання;
  •         розвиток інформаційної культури, навичок роботи із сучасними засобами інформатизації і телекомунікації;
  •         соціалізація навчання, урахування особистісно-комунікативних особливостей учнів.

Форми дистанційного навчання

Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли у процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою).

У рамках дистанційної форми навчання виділяють такі модифікації, які потребують відповідної апробації

1. Дистанційна форма навчання. Учень індивідуально записується на курс та навчається дистанційно за методикою відповідного навчального центру.
2. Дистанційно-очна форма навчання. Учень вивчає предмет у школі та має можливість додатково вивчати його дистанційно. Тьютором може бути шкільний учитель або викладач іншого закладу (тьютор – це дистанційний викладач). За такої форми навчання дистанційні матеріали органічно залучаються в традиційний навчальний процес. 
3. Класно-дистанційна форма. Учні одного класу (однієї школи) вивчають предмет за дистанційною формою. Вони мають можливість спілкуватися зі своїм учителем. Кількість очних уроків зменшується, вони перетворюються на очні консультації. У ролі тьютора виступає вчитель своєї школи. 
4. Дистанційна форма навчання з учителем-куратором. Учні навчаються дистанційно, а тьютор з іншої школи. Причому шкільний вчитель з предмету дистанційного навчання є вчителем-куратором, він виконує функції консультанта на місці (роз’яснює школярам деталі дистанційного навчання та незрозумілі місця з предмету). 
5. Учні беруть участь в окремих тематичних семінарах, які обговорюються на очних заняттях. Можливі й інші форми навчання… 

Вітаємо лауреата обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»

     18 січня 2016 року на базі Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради "Академія неперервної освіти" відбувся третій етап ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2016" у номінації «Англійська мова». У цьому етапі обласного туру змагалися 5 конкурсантів.
      За результатами другого та третього етапів обласного туру журі прийняло рішення:
      Присвоїти звання лауреата конкурсу:
Петленко Юлії Володимирівні, вчителю англійської мови навчально-виховного комплексу «Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника».

      Вітаємо! Бажаємо успіху та творчих злетів.