Новорічні старти
20-22 грудня 2017 року в м. Бровари, басейн «Купава», проведено відкритий чемпіонат Київської області з плавання «Новорічні старти» серед спортсменів з обмеженими можливостями.
В змаганнях взяли участь команди міст і районів Київської області та команди судніх областей. Всі присутні стали учасниками не тільки змагань, а й святкового новорічного шоу. Отримали новорічні подарунки, розіграли новорічну лотарею. Діденко Максим отримав нагороду в номінації «Кращий спортсмен року 2017».
Згідно положення про проведення змагань, спортсмени долали дистанції 50 метрів та 100 метрів стилями кроль на грудях, брас, батерфляй та кроль на спині. Спортсмени були поділені на три вікові групи – дорослі (2001 р. н. і старші), юнаки та дівчата старшої групи (2002-2004 р. н.), юнаки та дівчата молодшої групи (2005-2006 р. н.).
Команда міста Обухова гідно склала конкуренцію поборотися за призові місця і отримала свої нагороди: Діденко Максим (НВК №5) - 1 місце 50 в/с, 50 бр; Дробнов Едуард (НВО №4) – 1 місце 50 в/с, 50 н/с; Русан Катя (НВО №4) – 1 місце 50 н/с, 2 місце – 50 бр; Олексієнко Катя (НВК №5) – 2 місце 50 н/с; Юрченко Аліна – 2 місце 50 бт, 3 місце – 50 в/с.
Бажаємо плавцям Обухівщини завжди легкої води та успішних стартів!
Передріздв’яна першість
20 грудня 2017 року вперше на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбулася першість міста з тенісу настільного за програмою І Спортивних ігор школярів Обухова серед збірних команд загальноосвітніх навчальних закладів. Зустрічалися збірні команди шкіл всіх навчальних закладів.
Вітали учасників змагань почесні гості: заступник міського голови Антоніна Шевченко, начальник відділу молоді, фізичної культури та спорту Юрій Яценко, ветеран спорту Олексій Русан. Успішної гри всім командам побажала директор школи Світлана Шаповал.
У ході зустрічей команд турнірна таблиця виглядає таким чином:
І місце – команда ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;
ІІ місце – команда НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗОШ І-ІІІ ступенів №5»;
ІІІ місце – НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. №4 – ЦВПВ та ДП»;
ІV місце - НВК «Гімназія – ЗНЗ І ступеня м. Обухова ім. В.Мельника»;
V місце - НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 – ліцей»
VI місце - НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням української мови та літератури – ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. А.С. Малишка».
В особистому заліку:
І місце - Мельниченко Анастасія (НВК №5), Осаулюк Павло (гімназія);
ІІ місце – Заяць Діана (ЗОШ №2), Бугров Владислав (НВО №4);
ІІІ місце – Коваль Олександра, Чабан Іван (ЗОШ №2).
Організаційний комітет вітає переможців, призерів та учасників змагань! Дякуємо за чудову гру, бажаємо міцного здоров’я, наснаги та нових спортивних вершин!
Спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації»
Спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації» зібрав 15 грудня 2018 року педагогічних працівників, що працюють в інклюзивних закладах освіти у актовій залі НВК «СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов – ЗНЗ І-ІІІ ст. №5 Обухівської міської ради Київської області».
До складу учасників тренінгу ввійшли заступники директорів, вчителі інклюзивних класів, асистенти вчителів, практичні психологи, корекційні педагоги та логопеди, що працюють в інклюзивних закладах міста Обухова. Всього у тренінгу взяло участь 35 осіб.
Тренери працювали за напрямками:
- Демченко Лідія Андріївна, «Цінності інклюзивного суспільства. Нормативно-правова база»;
- Фаріон Алла Володимирівна, «Циклограма дій шкільної команди. Робоча документація»;
- Танащук Ольга Петрівна, Індивідуальна програма розвитку. Адаптація/модифікація шкільної програми для дітей з ООП»;
- Кравчук Марія Сергіївна, «Організація оцінки розвитку дитини»;
- Коваленко Олена Петрівна, «Індивідуалізація навчального процесу»,
- Лялько Світлана Миколаївна, «Психолого-педагогічна характеристика, потреби, спеціальне обладнання для дітей з ООП».
Під час тренінгу учасники озвучили необхідність у розширенні знань з питань роботи ІРЦ, технік профілактики професійного вигорання, а також говорили про потребу у спеціальних підручниках для навчання дітей з ООП.
Отриману інформацію педагогічні працівники зможуть застосовувати у своїй практичній роботі з дітьми з ООП, які охоплені інклюзивним навчанням.