dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Засідання ноуково-методичної ради ММК

     22 січня відбулося засідання науково-методичної ради ММК управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради. Присутні розглянули питання:

 1.  Презентація та обговорення авторських матеріалів педагогів навчальних закладів міста, претендентів на підтвердження і присвоєння звання «учитель-методист», «вихователь-методист» у 2018 році, об’єктів вивчення ППД у 2017/2018 навчальному році – на розгляд науково-методичної ради КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти».

Вихователі-методисти, заступники директорів з НВР                                      

2.  Про підсумки проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін.

                                                 Завідуюча О.С. Капітоненко

 3. Роль, місце й можливості використання персонального учительського сайту (блогу) в навчально-виховному процесі сучасного закладу.

                                                   Карнаух О.В., методист ММК

     Матеріали з презентації "Роль, місце і можливості використання учительського сайту (блогу ) в навчально-виховному процесі сучасного закладу "

Сайт або веб-сайт (від англ.website, місце, майданчик в інтернеті) — сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям.
—Блог (англ.blog, відweb log — «мережевий журнал чи щоденник подій») — це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості.
— 
—Різновиди блогів
—За автором (авторами):
  • —Особистий (авторський, персональний) блоґ — ведеться однією особою (як правило —його власником);
  • —«Примарний» блоґ — ведеться від імені чужої особи невизначеною персоною;
  • Колективний або соціальний блоґ — ведеться групою осіб за правилами, які визначає власник;
  • Корпоративний блоґ — ведеться усіма співробітниками однієї організації;
—За наявністю мультимедіа:
  • —Текстовий блоґ — блоґ, основним змістом якого є тексти;
  • —Фотоблоґ — блоґ, основним змістом якого є фотографії;
  • —Музичний блоґ — блоґ, основним змістом якого є музичні файли;
  • —Подкаст і блоґ кастинг — блоґ, основний зміст якого надиктовується та викладається у вигляді аудіофайлів, наприклад, MP3-файлів;
  • —Відеоблоґ — блоґ, основним змістом якого є відеофайли;
—За особливостями змісту:
  • —Контентний блоґ — блоґ, який публікує первісний авторський текст;
  • —Мікроблоґ — блоґ, дописами в якому є короткі щоденні новини з власного життя користувачів (див. МікроБлоґінг)
  • —Мониторінговий блоґ — блоґ, основним змістом якого є відкоментовані посилання на інші сайти чи блоґи;
  • —Цитатний блоґ — блоґ, основним змістом якого є цитати з інших блоґів;
  • —Сплоґ — спам-блоґ;
—За технічною основою:
  • —Блоґ Stand-alone — блоґ на окремому хостингу та рушії (CMS);
  • —Блоґ на блоґ-платформі — блоґ, який ведеться на потужностях блоґ-служб (LiveJournalLiveInternet та ін.);
  • —Моблоґ — мобільнийблоґ, який наповнюється з мобільних чи портативних пристроїв;

Роль та популярність блогів

—     Надзвичайна популярність блоґів зумовлена двома головними обставинами: по-перше, публікувати інформацію в Інтернеті за допомогою блоґів досить легко — фактично, створення нового посту зводиться до набирання його тексту у відповідному полі та відправки його на сервер шляхом натисканням кнопки «Публікувати» .
—    Після цього пост зберігається на сервері, який автоматично формує веб-сторінки (такі серверні програми називаються системами управління змістом — англ. Content Management Systems або  CMS).
    —Друга причина — це моментальна доступність в Інтернеті опублікованої інформації; існують декілька безкоштовних блоґових платформ (наприклад Wordpress або Livejournal), де будь-хто може зареєструватися та вести свій блоґ.
—     Саме з цих характеристик — мобільності та доступності блоґів— випливає їх визначна роль у творенні інформаційного суспільства, реалізації свободи слова, боротьбі за права людини у світі, та й просто у комунікації та обговоренні будь-яких ідей поміж людьми.
     Одним з багатьох прикладів соціальної ролі блоґів можна вказати відомий Interdictor's блоґ на LiveJournal, який був присвячений урагану «Катріна» і вівся хлопцем, який залишився у Новому Орлеані і кожні кілька годин сповіщав про розгортання трагічних подій, що у той час сприяло підбуренню суспільної думки проти занадто повільної реакції Білого Дому.
   —Більшість Блоґів приватного характеру становлять інтерес лише для невеликої групи людей, які можуть бути знайомі з автором або цікавляться його думками та коментарями щодо подій у світі, фахової діяльності, родинного життя, мистецтва тощо.
—Як створити блог? Корисні посилання:
—
—Приклади блогів
— http://golegpetrovich.blogspot.com Блог вчителя фізики Губаненко Олега Петровича.
Методичний портал  http://obukhiv-mmk.kiev.sch.in.ua 
Блог методичного об'єднання вчителів хімії та біології міста Обухів http://obukhiv-osvita.edukit.kiev.ua/news/

Учитель року 2018

—Мельникова ТетянаВікторівна https://education.microsoft.com/Status/Public?token=FMDZpkFP
—Нечипоренко Оксана Миколаївна https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=eh2Qx
—Крук Валентина  Іванівна https://education.microsoft.com/Status/Public?token=DQ2DTpsY
—
—