Всеукраїнська наукова профільна школа з інформаційних технологій .


Тиждень безпеки в Інтернеті в НВК «СЗОШ-ЗОШ І-ІІІ ст. № 1» розпочався із організаційної лінійки "ТАК - Безпечному Інтернету", яку провели : директор школи Андрійчук С.А., заступник директора з НВР Жевага О.М. та вчитель інформатики Шевченко А.В.
Протягом тижня Шевченко А.В. провела інформаційні хвилинки у 5– 11 класах, на яких розповідалось про можливості мережі Інтернет, про небезпеки, які можуть чекати там на дітей.
Учні 8-11 класів створили мультимедійні презентацій «Безпека в Інтернеті».
Разом із учнями 5-7 класів створили інформаційні колаж «7 лютого День безпечного Інтернету» та буклет «Мережа як стиль життя» виготовили учні 9-х класів.
07.02.2018 року долучились до онлайн-уроку з нагоди Дня безпечного Інтернету. Учні 10-11 класів ознайомились із курсом «Кібербезпека».
Активно прийняли участь учні 5-6 класів у конкурсі малюнків «Мій безпечний Інтернет», їхні роботи демонструвались в холі школи.
Початкова школа долучилась до «Подорожі країною Інтернет», класні керівники 1-4 класів провели бесіди про безпеку в Інтернеті.
Працював «кінозал» перегляду відеороликів та презентацій «Безпека дітей в Інтернеті» в кабінеті інформатики, після перегляду учні обговорювали побачене.
Шкільний психолог Коренєва Т.В. провела для учнів 7-х класів бесіду «Комп’ютерна залежність – це небезпечно» та анкетування.
Вчитель інформатики Шевченко А.В. організувала круглий стіл для учнів 10-11 клас - «Безпека дітей в Інтернеті» . Старшокласники підготували презентації та цікаві доповіді.
Розробили пам'ятки про «Безпечний Інтернет» для учнів школи , які були роздані учням після заходів.
В четвер та п’ятницю відбулись виховні заходи для 6 - 9 класів «Я – за безпечний Інтернет».
Я сподіваюся, що цей тиждень навчив вас багатьом правилам поведінки в Інтернеті, ознайомив із загрозами, що несе Інтернет та відзначив позитивні моменти користування мережею.
День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. Тисячі людей в усьому світі об’єднуються та беруть участь у різних заходах заради просування ідеї відповідального використання онлайн-технологій та мобільних приладів, особливо, дітьми та молоддю.
Ідея онлайн-безпеки еволюціонувала останні роки, змінюючи фокус від створення «безпечного» Інтернету до створення «кращого» Інтернету.
День безпечного Інтернету (Safe Internet Day) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії.
В Україні також в цей день у закладах освіти, бібліотеках, дитячих та молодіжних клубах, громадських та бізнес-організаціях, в медіа та на сторінках соціальних мереж діти та дорослі обговорюють питання безпечної поведінки в Інтернеті, потенційних загроз, випадки порушення прав дитини та механізми їх захисту.
З кожним роком все більше дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. Можливість підключитися до мережі не тільки через ПК, але й за допомогою мобільних телефонів сприяє цій тенденції. Інтернет надає дітям та молоді неймовірні можливості для здійснення відкриттів, спілкування й творчості. Проте з самого початку Інтернет розвивався без будь-якого контролю, тому сьогодні він містить величезну кількість інформації, причому далеко не завжди безпечної. У зв'язку із цим виникає
проблема забезпечення безпеки дітей при користуванні всесвітньою мережею.
З 1 по 12 лютого 2018 року у нашому НВК проходив тиждень «Безпека дітей в Інтернеті». Метою проведення тижня є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді та вивчення ролі, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращої і більш безпечної онлайн-спільноти. Протягом цього тижня вчителями інформатики Брусенцовою К.Ю. та Чернюшок С.І. було проведено ряд заходів, спрямованих на безпечну роботу в Інтернеті.
Молодші школярі подивилися мультфільм «Фіксики. Інтернет». Після перегляду діти відповідали на поставлені запитання, розповідали цікаві історії, пов’язані з використанням Інтернету.
Учні охоче обговорювали віртуальні загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті, а також вивчили пам’ятку про «Неприємності в мережі та як їх уникнути».
Учні 5-6 класів взяли участь у конкурсі малюнків «Мій безпечний Інтернет», повторили на уроках правила безпечної роботи в інтернеті та переглянули відео «Корисні підказки. Увага Інтернет».
Учні 7 класів визначали негативний вплив мережі на розвиток підростаючого покоління. Свої висновки вони реалізували через електронні презентації, які потім демонстрували на уроках.
Учні 8-9 класів створювали власні відеоролики та переглянули навчальне відео «Дізнайся про 10 способів захистити себе від шахрайства». Учні 8-Д класу для свої ровесників провели захід «Безпечна подорож до країни Інтернет»
Найстарші учні НВК розробляли інформаційні буклети, де визначали шляхи попередження негативного впливу роботи в Інтернеті, ознайомилися з інформацією щодо безпечного використання сайтів для підлітків, наголошувалося також і на позитивному та корисному використанні інформаційних технологій.
Як підсумок, учні школи перевірили свої знання з інформаційної безпеки, успішно склавши онлайн-тест на сайті On-ляндія – безпечна веб-країна.
Всі учні 7-11 класів прийняли участь у соцопитуванні , результати якого будуть цікаві і батькам , і вчителям НВК.
Лист опитування містив 11 запитань. Відповіді на деякі з них наведено на діаграмах.
08.02.2018 року в закладі дошкільної освіти «Зірочка» було проведено міське методичне об’єднання для вихователів середнього дошкільного віку на тему: «Художньо- творчий розвиток дітей дошкільного віку».
Під час організованої діяльності, діти групи «Барвінок» з вихователем Герасимчук О.В. інсценували казку «Як Борсучок щастя шукав». Нетрадиційною була фізкультхвилинка з використанням сміттєвих пакетів та малювання зубним порошком на панно з харчової плівки.
Продовженням заходу була творча майстерня з педагогами, де вони ознайомилися з мистецтвом «Стринг-арт». Підводячи підсумки, методист міського управління освіти Зіневич Л.В. наголосила,що художньо-естетична діяльність задовольняє потребу дітей у самовиявленні і розвитку індивідуальних, потенційних можливостей кожної дитини, формує творчі здібності.