dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

День української писемності та мови

З метою пропагування грамотності, підтримки та розвитку державної мови як духовного потенціалу нації, виховання високої мовної культури 9 листопада об 11 годині, у День української писемності та мови, Українським радіо був проведений XVІІІ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності.

До написання диктанту долучилися і учні, і вчителі закладів освти міста

/Files/images/radodiktant/2018/20181109_115936.jpg /Files/images/radodiktant/2018/20181109_120402.jpg

Майстер-клас ГАК Любов Іванівни

Приєднання української освіти до європейського простору потребує ефективного запровадження компетентнісного підходу в освітній процес, зокрема у процес викладання шкільного курсу історії.

Комплексним показником рівня шкільної історичної освіти є історична компетентність учнів, тобто здатність пізнавати минуле, заснована на знаннях, ціннісних орієнтирах і досвіді, набутих під час усього періоду навчання.

Формування предметно-історичної компетентності учнів має дуже важливе значення як для майбутніх випускників, громадян власної держави, так і для суспільства в цілому. Результатом вивчення історії в модерній, оновленій школі повинно стати не лише засвоєння фактичного історичного матеріалу, імен, понять, термінів, дат, а й отримання навичок критичного мислення, творчого підходу до розв’язання проблем; з’ясування змісту вивченого та використання отриманих знань на практиці в різноманітних життєвих ситуаціях; усвідомлення себе українцем, європейцем, розуміння своєї ролі в суспільстві. Адже випускник, який підготовлений до життя в соціумі та сучасному світі, зможе показати себе, відстояти власну думку та захистити себе.

Учитель — це майстер. Майстер слова, звуку, думки, емоцій, настроїв, майстер створення знань...

Педагогічна ідея – це повітря,

у якому розправляє крила

педагогічна творчість.

( В.Сухомлинський).

09 листопада 2018 року в НВК «Загальноосвітня школаІ – ІІІ ступенів № 3- ліцей» Обухівської міської ради відбувся майстер-клас учителя-методиста ГОЛУБЕНКО Ірини Рудольфівни

«Формування полікультурної компетенції на уроках зарубіжної літератури» для вчителів міста.

Розвиток полікультурної компетентності в учнів є складним та насиченим процесом, вимагає не лише знань про особливості розвитку дитячої особистості, а й усвідомлення неминучості її існування в багатокультурному, різноетнічному світі, необхідності формування в неї готовності до спілкування з представниками різних країн, з людьми, які відрізняються не лише кольором шкіри чи мовою, а й звичками, традиціями, щоденними ритуалами. Полікультурна компетентність - якість інтегрована та складається з ряду пов‘язаних між собою характеристик. Саме тому сьогодні необхідно виділити основні критерії (ознаки) та показники, що характеризують полікультурно розвинену особистість, гідного представника сучасного суспільства. Цим і була зумовлена зустріч учителів зарубіжної літератури міста.

Під час проведення майстер-класу Ірина Рудольфівна не вдавалася до простого передавання знань, а намагалася залучити учасників до процесу, зробити їх активними, створювала таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці.