dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Учні Академічного ліцею ім. В. Мельника м. Обухова за сприяння Управління молодіжної політики та національно - патріотичного виховання Київської ОДА відвідали Пластовий вишкільний центр

  

 

24-25 жовтня учні Академічного ліцею ім. В. Мельника м. Обухова  за сприяння Управління молодіжної політики та національно - патріотичного виховання Київської ОДА відвідали Пластовий вишкільний центр , що з минулого року функціонує у м. Бучі. Діти мали декілька занять, покликаних формувати командний дух, удосконалити вміння спілкуватися (і це найбільше вразило багатьох: протягом кількох годин ні в кого не виникло потреби звернутися до гаджетів. Виявляється, так теж можна жити цікаво!). Крім того, під майстерним керівництвом пана Руслана Тригуба, відомого в Обухові волонтера, наставника молоді і справжнього патріота, учасники тренінгу відпрацьовували вміння взаємодіяти у незвичних або скрутних життєвих ситуаціях, у тому числі й нештатних, викликаних аваріями, чи таких, що мають кримінальне підґрунтя. Професійність тренера запалювала дітей так, що вони, замість поспати зайву годину, о 7.30 ранку у повному складі, з блокнотами,  ентузіазмом та добровільно (хіба за незначними винятками) прибули до актової зали, де пан Руслан провів, на їхнє наполегливе прохання, ще один тренінг з домедичної допомоги. Усі ретельно записували правила й поради, а також залюбки брали участь у практичній частині заняття.

Надзвичайно емоційно й результативно пройшов тренінг «Антисуржик. Чиста мова», проведений кандидатом історичних наук Віталієм Гайсенюком. Діти не тільки порівнювали правильне з неправильним, а й вводили одержану інформацію в практику.

Справжнім щастям виявилися для наших малорухомих чад мотузяна переправа та фортепіано біля місця ватри.

Опікувалася організацією та проведенням усього багатогранного дійства, включаючи харчування та проживання, головний спеціаліст Управління молодіжної політики та національно -патріотичного виховання  Київської ОДА Потєхіна Ольга Володимирівна. Дякуючи їй, усе пройшло чітко, без збоїв, ураховуючи те, що одночасно проводилося кілька заходів. Діти одержали хороші враження, а найголовніше – практичні навички та досвід. Спасибі всім, хто сприяв цьому. Затрати часу, коштів, енергії дорослих обов’язково будуть реалізовані якісними здобутками нинішніх дітей (думаю, у недалекому майбутньому).

Н.В. Опенько

В Академічному ліцеї імені Володимира Мельника пройшов круглий стіл «Бібліотека нової української школи – платформа для впровадження нового освітнього середовища»

 

 В рамках проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек в Академічному ліцеї імені Володимира Мельника пройшов круглий стіл «Бібліотека нової української школи – платформа для впровадження нового освітнього середовища», організатором якого була завідувач бібліотекою Дубогрій С.Г. До участі долучилися: директор ліцею, психолог, вчителі початкової школи та завідувач методичним кабінетом управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Капітоненко О.С.

    Зміни у Законі України «Про освіту» (2017) окреслюють нові напрямки роботи бібліотеки як обов’язкового підрозділу школи. Першочерговим завданням бібліотеки є перетворення її з центру бібліотечних ресурсів і доступу до інформації у центр дослідження, відкриття, творчості та інноваційної педагогіки. Погляд на шкільного бібліотекаря як на постачальника інформації йде в минуле. З'явилася необхідність в оновленні форм співпраці педагогів і бібліотекаря ліцею на основі визначення загального проблемного поля і створення спільних планів дій, спрямованих на ефективне використання освітніх ресурсів й можливостей шкільної бібліотеки.

    Під час зустрічі учасники обговорили такі питання:

1.Ефективне формування читацьких вмінь та навичок у молодшому шкільному віці.

2.Роль літературної освіти у формуванні читацьких інтересів.

3.Застосування різних прийомів мотивації для задоволення інформаційних, загальнокультурних, естетичних, емоційних та інших потреб.

4.Традиційні та інноваційні технології (мультимедійна презентація, буктрейлер, блог) у процесі роботи з дитячою книгою.

    Результатом зустрічі був розроблений план співпраці вчителів, психолога та бібліотекаря навчального закладу.

ТРЕНІНГ для практичних психологів, вчителів-дефектологів (логопедів), батьків "Ігри та корекційні вправи у роботі з дітьми"

 
ДОРОСЛІ ОБОЖНЮЮТЬ ІГРИ, а що вже говорити про дітей. Гра несе розвиток та емоційне піднесення.
26 жовтня у ІРЦ м. Обухова ми з Варварою Левченко приймали практичного психолога, фахівця по роботі з дітьми з особливими потребами Вікторію Чернявську (м. Одеса) з тренінгом "Ігри та корекційні вправи у роботі з дітьми".
В програмі:
  • рухливі ігри на розвиток моторних навичок
  • ігри на сприйняття предметів у русі
  • ігри на розвиток сприйняття простору та часу
  • вправи для роботи із сенсорними порушеннями.
Окрім цього ми отримали досвід співпраці, командної роботи, піднесений настрій та заряд бадьорості до наступної зустрічі з Вікторією 

Тренінг НУШ з використання ігрових технологій для вчителів 1 - 2 класів міста Обухова

Творчо та плідно пройшли додаткові тренінги з використання ігрових технологій для вчителів 1 - 2 класів міста Обухова. Щиро вдячні тренеру Максимчук Тетяні Василівні за позитивні емоції та нові знання!!!

 

Майстер-клас для вихователів ЗДО

     Вчора в нашому закладі, за планом міського управління освіти, відбувся майстер-клас вихователя старшої групи Задорожньої Валентини Миколаївни для колег інших  закладів дошкільної освіти міста. Виховательпровелазаняттязлогіко-математичногорозвитку за темою "Врятуйджунглівідастероїду".Воно проходило у форміквесту, щоспонукалодітейдо активної діяльності. В ходізаняттявиховательвикористалапаличкиКюїзенера та блоки Дьєнеша. Слідзауважити, щодругийрікпоспільвихователінашого закладу активно їхвикористовують. Вонивжепереконалися в ефективностіцих методик.

     Валентина Миколаївна розповіла вихователям про те, як починалася робота з паличками та блоками, які були труднощі спочатку і як потім прийшла зацікавленість та розуміння їх ефективності. Вихователі на практиці, виконуючи завдання, які підготувала Задорожня В.М., могли переконатись у їх доцільності. Адже вони спонукають дитину до роздумів та прийняття рішень.

    Методист з дошкільної освіти управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Зіневич Людмила Василівна наголосила, що згідно з новими підходами до дошкільної та початкової освіти в Україні навчання математиці – це процес, що сприяє становленню дитини як особистості, допомагає соціалізуватися у швидкоплинному світі. Враховуючи саме це, педагог цікаво для дітей продумала хід заняття, використовуючи сучасні технічні засоби та технології Кюїзенера і Дьєнеша.

   Слідвідзначити, щоЗадорожня В.М. завждидужетворчопідходить до організаціїосвітньогопроцесу в своїйгрупі. ЇЇ робота здітьмивиділяєтьсятворчимпідходом, інноваційністю, креативністю, відповідальністю. Під час майстер-класуколегималиможливістьпереконатись в цьому.

       Вражена організацією освітнього процесі в закладі дошкільної освіти та роботою вихователя і вчитель початкових класів з академічного ліцею №1

ім. А.С.Малишка Лимаренко Тамара Миколаївна, яка була присутня на занятті. Адже ЗДО «Світлячок» пов’язує давня співпраця із цим освітнім закладом.

      Ми вважаємо, що найвідраднішим результатом цього заходу стало те, щоколегизіншихдитячихсадківтакожзацікавились ними івийшлиз думкою про те, щобудутьвикористовувативикористовуватиданітехнології в своїйроботі

                                Вихователь-методист ЗДО «Світлячок» - Н.М.Петриченко