dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

У центрі дистанційного навчання управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбулось засіданння творчої групи педагогів міста

 

   Модернізований зміст освіти, освоєння нових навчальних програм, створення авторських програм, підручників, введення нових оригінальних методик викладання - все це ставить учителя на шлях творчої, дослідницької роботи.

     Школа сьогодні відчуває потребу у вчителеві, який постійно прагне до творчого пошуку, має навички дослідної, експериментальної діяльності, вивчення, узагальнення, впровадження перспективного досвіду, високий рівень інформаційної культури, вміє інтерпретувати новий зміст освіти в методику навчання і виховання.

     У центрі дистанційного навчання управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради відбулось засіданння творчої групи педагогів міста.

       Пошук шляхів підвищення якості безперервного навчання педагогічних працівників, розвиток педагогічної майстерності, формування навичок науково-дослідницької роботи  за програмою Інттел « Навчання для майбутнього»- пріоритетні завдання заходу.

       Були підведені підсумки роботи попереднього періоду. Кращі роботи педагогів продемонстрували тренери Інтел:  Шевченко А.В., Сидоренко А.В. та Кобець  К.Е.. 

      Основними завданнями роботи на наступний період  учасники творчої  групи визначили:  розвиток професійної компетентності кожного педагога, формування в нього вмінь не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практичній діяльності. Тренери Інтел обговорили оптимальні методи  роботи за програмою Інтел «Навчання для майбутнього», отримали рекомендації методиста Карнаух О.В.

        Такі зустрічі сприяють  розвитку  творчої активності педкадрів,  сучасного стилю педагогічного мислення, формуванню в них вмінь щодо самоаналізу, самовираження, самоствердження .