dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Для вчителів інформатики у початковій школі

Роботі з електронними текстами, картами, творами мистецтва та діаграмами в інтернеті навчатимуться діти початкової школи на уроках інформатики.

Для того, щоб зробити предмет цікавим для учнів початкової школи, на платформі EdEra виклали відео з методичними рекомендаціями до оновленої програми з інформатики.

Пояснення та поради у роликах дає сертифікований учитель Google Наталія Сражинська.

"Згідно з оновленою програмою, дитина має вміти виконувати дії на стаціонарному, портативному та будь-якому мобільному пристрої, незалежно від завантажених операційних систем. Крім того, дитина має виконувати необхідні завдання не лише за допомогою інстальованих на комп’ютер програм, а й користуючись інтернет-ресурсами", – зазначає Наталія Сражинська.

 Вона також пояснює, як із допомогою інтерактивних ресурсів та ігор навчити дітей безпечної роботи в інтернеті, як відрізняти публічну і приватну інформа

 

 
 
Особливий наголос робиться на розумінні  дитиною авторського права, а також пояснюється, як цікаво розказати про мережеві ресурси, браузери, хмарні сервіси тощо.

"Демонстрацією навчальних можливостей комп’ютера будуть вправи для сприймання текстів через "електронні читанки" або ознайомлення з навчальними сайтами, де розміщена яскрава дитяча література. Можливостей багато. Важливо, щоб матеріал був дійсно необхідний для уроків літературного читання, української та англійської мов, образотворчого і музичного мистецтв та інших предметів", – підкреслила Сражинська

Ми роду козацького діти – землі української цвіт…

       

   З кожним днем зростає інтерес українців до вивчення своєї історії та витоків національної культури. Знання свого родоводу, історичних та культурних надбань предків конче потрібно не лише для піднесення національної гідності, а й для втілення кращих традицій у сучасне життя. За визначенням видатних учених світу, кожен народ має свої особливості формування держави, а держава Україна неможлива була б без козацтва і козаччини. Мабуть, немає жодної людини в Україні, яка б не знала про славну Запорозьку Січ, про січове лицарство – козацтво, про їхні походи і подвиги.

Сучасний підхід до позакласної виховної роботи

  

Відповідно до плану роботи міського методичного кабінету управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради 20 жовтня 2016 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбувся семінар для заступників директорів з виховної роботи по темі «Використання інноваційних   технологій у виховній роботі під час проведення тематичних виховних годин.»

З вітальним словом до учасників семінару звернулась директор школи Шаповал Світлана Василівна. Відкрила семінар оголосивши мету і завдання заходу методист міського методичного кабінету Глушко Л.В.

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ В ДНЗ «ЗІРОЧКА»

  

   20 жовтня в дошкільному навчальному закладі «Зірочка» м. Обухів відбулось методичне об’єднання для вихователів молодших груп на тему: «Морально-етичне виховання на занятті пізнавального розвитку». Заняття «Як кошенятко маму шукало» підготували вихователі Олексієнко Т. О.та Герасимчук О. В.

       В теоретичному блоці вихователь-методист Варава О. І. розкрила тему: «Плекаємо культуру потреб дитини», запропонувала тест «Чи добрий я», мозковий штурм «Доповни прислів’я», «З’єднай синоніми».

       Під час обговорення вихователі відмітили, як вдало було використано різні форми роботи з дітьми: театральна діяльність, робота з гудзиками, прищіпками, з картинами та як важливо саме з молодшого дошкільного віку формувати в дітей почуття взаємодопомоги, поваги, співчуття та доброти.

Портфоліо як засіб відслідковування професійного прогресу, представлення діяльності і професійного розвитку педагогів

 

    Портфоліо — це своєрідне «досьє досягнень» людини (зазвичай — представника творчої професії). Це — самопрезентація. Портфоліо можуть бути службовими, професійними, діловими й пропонуватися як у текстовому, так і в електронному вигляді. Портфоліо мають дизайнери, копірайтери, журналісти, оператори, рекламісти широкого профілю... Ну й фотомоделі, звісно :). Усі ці фахівці подають портфоліо потенційному роботодавцеві. Мета портфоліо — продемонструвати, на що здатний професіонал на практиці. Віднедавна портфоліо почали збирати також вчителі і школярі (у спеціальну теку вкладають грамоти, дипломи тощо).

   Міський методичний кабінет та Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням української мови та літератури - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області»  вирішили присвятити цій актуальній проблемі методичні заходи:

  • Семінар-практикум вчителів фізики та інформатики "Портфоліо вчителя фізики та Інформатики".
  • Майстер-клас вчителя фізики та інформатики  Шевченка Анатолія Петровича.