«Вчитися легко, коли вчитися цікаво»
Творча особистість сьогодні виступає як реальний потенціал розвитку будь-якої країни світу, своєрідна запорука її процвітання та могутності.
Питанням пошуку нових педагогічних технологій присвячений семінар-практикум вчителів математики міста Обухова, що відбувся 25 жовтня 2017 року на базі НВК «Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника».
Педагоги досліджували проблему: «Педагогічна технологія «Росток»як засіб розвитку обдарованих особистостей».
Метою заходу є: пошук можливостей створення необхідних умов для всебічного розвитку кожної дитини, виявлення та формування її нахилів й здібностей.
Перед сучасною школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування прагнення її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації, формування покоління, здатного навчатися протягом усього життя. Цьому мають сприяти пошуки нових педагогічних технологій, створення такого освітнього середовища, яке дало б змогу виявити здібності, нахили конкретної індивідуальності, забезпечувало б потреби і можливості кожного школяра, сприяло б формуванню дитини, яка здатна бути суб'єктом розвитку своїх здібностей. Серед таких педагогічних технологій і є Всеукраїнський проект «Програма розвитку дітей « Росток».
Проект «Росток» передбачає:
v гармонійний розвиток творчої особистості;
v самореалізацію “Я”;
v мінімум готових фактів, максимум активного творчого
пошуку, самостійних міркувань;
v створення сприятливих умов для розкриття і розвитку здібностей
Робота над науково-педагогічним проектом «Росток» умолодших класахНВК«Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника» розпочата у вересні 2007 року. Сьогодні за проектом працюють вже учні та вчителіосновної школи, що є логічним продовженням розпочатої справи.
Над впровадженням проекту в основній школі працюють педагоги, які викладають математику: Каптель В.О., Романько В.М., Підтілок Н.Д. – творчі особистостості, досвічені вчителі, які поділилися своїм досвідом з колегами інших навчальних закладів міста.
Невипадково їх кредо – «Вчитися легко, коли вчитися цікаво».
Прагнення школяра до саморозвитку стає центром піклування педагогів. Дитина вчиться міркувати та мислити нестандартно, відходить від стереотипів. Алгоритми рішення математичних задач переходять на рішення будь-яких інших задач і питань. Відсутність стандартів переноситься і у повсякденне життя. Як результат, з них виростають цікаві люди, які мають потужне логічне мислення, вміють прораховувати будь-які життєві ситуації.
Математика стає частиною їх життя, одним із улюблених предметів, тому що кожен із них тепер «творець» математичних знань.
Захід пройшов захоплююче, комфортно, а найголовніше - дуже цікаво.
Працюючи разом, ми зможемо допомогти учням крокувати впевненно в ХХІ століття.