dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Умови та порядок проведення другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

    Відповідно  до Наказу Міністерства освіти і науки від 19 червня 2017 року

№ 866 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»» та листа Міністерства освіти і науки України від 19 вересня 2017  № 1/9-508 Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради  «Академія неперервної освіти» інформує про Умови та порядок проведення другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018».

1. Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2018» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 19.06.2017 № 866 у номінаціях: «Українська мова та література», «Німецька мова», «Фізика», «Фізична культура».

2. Мовою Конкурсу є державна мова. Допускається використання іноземної мови у номінації «Німецька мова».

3. Участь учителів у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах. Учасниками Конкурсу можуть бути педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи,стаж педагогічної роботи яких не менше 5 років.

У Конкурсі на загальних умовах можуть брати участь викладачі загальноосвітньої підготовки професійно-технічних навчальних закладів та ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

4. Для участі у Конкурсі вчителям необхідно у період до 22 жовтня 2017 року зареєструватися на платформі Конкурсу (https://aka.ms/teacheroftheyear2018),  створити профіль в освітній мережі для вчителів Microsoft (https://education.microsoft.com/ ), на якому обов’язково розмітити відеорезюме (до 5 хв.), висновок відповідного методичного об’єднання навчального закладу про педагогічну та методичну діяльність; за бажанням можуть бути розміщені матеріали з досвіду роботи (відео та розробки уроків, позаурочних заходів, презентації, дидактичні матеріали тощо).

Реєстраційна форма для ознайомлення та орієнтовний план відеорезюме додаються (Додатки 1,2).

5. До І та ІІ турів конкурсу допускаються педагогічні працівники, які зареєструвалися на платф мі Конкурсу. Після завершення терміну реєстрації  на електронну адресу регіональних методичних служб надійде інформація про педагогічних працівників, які зареєструвалися  на платформі Конкурсу та посилання на їх відоерезюме.

6. Перший (районний, міський) тур Конкурсу проводиться до 01грудня 2017 року.У другому (обласному) турі Конкурсу беруть участь переможці першого туру.

7. Відповідні оргкомітети першого туру до 01 грудня  2017  року подають  до відділу координації  методичної роботи і неперервної  педагогічної освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» в електронному (за адресою koordynatzia@gmail.com) та паперовому варіантах:

статистичний звіт щодо проведення І туру Конкурсу та інформацію про переможців  (додаток 3);

заяву учасника другого  (обласного) туру Конкурсу, написану власноруч (додаток 4);

згоду учасника другого (обласного) туру Конкурсу на обробку персональних даних (додаток 5);

опис власної педагогічної ідеї переможців першого  туру, зроблений від 1-ої особи (обсяг - до 3-х сторінок формату А-4);

висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність учителя (обсяг – до 2 сторінок);

інформаційну картку (додаток 6);

портретне фото (400 х 400 пікселів).

8. Другий (обласний) тур Конкурсу проводиться в заочній та очній формах.

9. Конкурсні випробування другого (обласного) туру Конкурсу:

9.1.Заочне оцінювання відеорезюме та педагогічної ідеї конкурсантів (з 01 по 04 грудня 2017 року). Члени журі вивчають та оцінюють надіслані на Конкурс матеріали учасників.

9.2. Відбірковий етап (з 05 по 08 грудня 2017 року):

Цей етап проводиться на базі КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти". Упродовж  тижня члени журі безпосередньо знайомляться з конкурсантами та проводять фахові випробування й практичну  роботу за графіком:

05.12.2017 –  номінація "Українська мова та література" – на базі навчально-виховного комплексу «Сквирський ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Сквирського району Київської області ;

06.12.2017 –  номінація – "Фізика" - .

07.12.2017 –  номінація "Фізична культура

08.12.2017 –  номінація "Німецька мова"

«Тестування з фахової майстерності» (тест складається фаховим журі, містить 40 питань: 10 – психологія й педагогіка, 30 – предмет і методика викладання), 40 балів. Формат: комп’ютерне тестування (тривалість до 1,5 год.).

Мета: оцінити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю. Завдання для всіх конкурсантів номінації однакові, викладені в різній послідовності. За результатами їх виконання члени журі визначають рівень володіння учасниками Конкурсу теоретичними знаннями з предмета та сучасними методиками його викладання.

«Практична робота» (зміст роботи визначається фаховим журі відповідно до специфіки навчального предмета), 40 балів.

Мета: оцінити вміння конкурсантів виконувати практичні завдання у межах навчального предмета.

Формат: тривалість підготовки  -  до 1,5 год., на представлення результатів надається до 15 хвилин, з яких 5 хвилин – запитання журі.

Номінація «Українська мова та література» – організація роботи з учнями з аналізу художнього твору, обраного у результаті жеребкування.

Номінація «Фізика» – підготовка інструкції для учнів та проведення лабораторного дослідження властивостей фізичного об’єкта. Предмет дослідження обирається в результаті жеребкування.

Номінація «Фізична культура» – організація роботи з учнями з виконання фізичних вправ підготовчої частини уроку за темою, обраною в результаті жеребкування.

Номінація «Німецька мова» – «Дискусійний клуб», організація роботи з учнями за темою дискусії, обраною в результаті жеребкування.

Критерії оцінювання визначаються фаховим журі відповідно до особливостей навчального предмета.

За результатами відбіркового  етапу другого (обласного) туру Конкурсу визначаються5 учасників другого етапу змагань у кожній номінації.

9.3. Другий етапдругого (обласного) туру проводиться на базі загальноосвітніх навчальних закладів Київської області у терміни:

   19.12.2017 –  у номінації "Українська мова і література";

  20.12.2017 –  у номінації "Фізика";

   21.12.2017 – у номінації  "Фізична культура";

            22.12.2017 – у номінації "Німецька мова".

На другому етапі другого (обласного) туру кожен учасник проводить у навчальному закладі урок  (теми обираються фаховим журі відповідно до чинної навчальної програми за період з вересня 2017 року до часу проведення конкурсних уроків, теми і клас розподіляються серед учасників напередодні шляхом жеребкування). Урок має бути ілюстрацією власної методичної системи роботи вчителя.

Після уроку вчитель здійснює його самоаналіз.

Критерії оцінювання уроку: професійні знання предмета і методики його викладання; урахування фізіологічних і психологічних особливостей учнів(у тому числі шляхом реалізації індивідуального і диференційованого підходу); встановлення контакту з дітьми, організація навчальної взаємодії; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання їхньої самостійності; професійні якості вчителя; встановлення міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань та предметних компетентностей, цінностей і ставлень, реалізація діяльнісного підходу(60 балів).

Критерії оцінювання самоаналізу уроку:  установлення відповідності змісту меті, завданням уроку, обґрунтування використаних у ході уроку відповідних технологій і методик, адекватність, повнота і глибина самооцінки, здатність до рефлексії (10 балів).

9.4.  Фінальний етап:

Третій (фінальний) етапдругого (обласного) туру Конкурсу проводиться на базі КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти":

16.01.2018 – номінація "Українська мова та література";

17.01.2018 – номінація "Фізика";

18.01.2018 – номінація "Фізична культура";

19.01.2018 – номінація "Німецька мова".

Під час проведення цього етапу передбачається проведення таких випробувань:

«Методичний практикум».

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи та обирати оптимальні прийоми, способи, методи та засоби навчання для організації навчально-виховного процесу на уроці.

Формат: виконання завдання здійснюватиметься протягом визначеного журі часу на комп’ютері, без доступу до Інтернету (крім номінації «Фізика»), або на папері.

Номінація «Українська мова та література» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою міні-конспекту уроку української мови у вигляді ментальної карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до уроку.

Номінація «Фізика» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою таблиці елементів структурних знань й шляхів їх формування та розроблення фрагменту уроку з пояснення нового матеріалу.

Номінація «Фізична культура» – складення за обраною в результаті жеребкування темою у вигляді дорожньої карти, що репрезентуватиме методичну підготовку вчителя до навчання учнів елементам видів рухової діяльності відповідно до модулів навчальної програми.

Номінація «Німецька мова» – складення за обраною в результаті жеребкування навчальною темою плану-конспекту уроку.

         Орієнтовні критерії оцінювання: методична компетентність; реалізація наскрізних змістових ліній; спрямованість обраних технологій, методів, форм, прийомів роботи на розвиток конкретної навички або конкретного уміння та їх доцільність; урахування вікових особливостей учнів, 20 балів.

«Навчальний проект»

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Формат: розроблення у межах визначеного фаховим журі часу та презентація технологічної карти навчального проекту; тривалість презентації до 20 хв., відповіді на питання журі – до 5 хв.

Проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються фаховим журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування.

Орієнтовні критерії оцінювання: доцільність використання методів і засобів; відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; логічність визначення завдань, структури розроблення проекту, очікуваних продуктів і результатів відповідно до мети; відповідність змісту, очікуваних продуктів і результатів навчального проекту віковим особливостям учнів-учасників проекту; педагогічна цінність навчального проекту (спрямованість на формування певних ключових і предметних компетентностей, цілісності знань учнів, цінностей та ставлень); практична значущість для учнів очікуваних продукту та результатів навчального проекту. 40 балів.

10. Голова та члени фахових журі Конкурсу забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

12. Оцінювання конкурсних випробувань другого (обласного) туру Конкурсу.

12.1. Оцінювання здійснюється за критеріями, затвердженими відповідним фаховим журі.

12.2. Оцінювання здійснюється особисто кожним членом фахового журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретарю журі одразу після закінчення кожним конкурсантом відповідного конкурсного випробування.

12.3. Не допускається обговорення членами фахових журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

12.4. Зведені відомості кожного конкурсного випробування  усіх етапів підписуються всіма присутніми членами фахового журі й у сканованому вигляді розміщуються на порталі Академії.

13. Для участі у фінальному етапі другого (обласного) туру Конкурсу у кожній номінації визначається 5 конкурсантів, які набрали більшу кількість балів у конкурсних випробуваннях відбіркового етапу.

У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учасникові, який має вищий бал за конкурсне випробування «Практична робота».

Бали, набрані учасниками на відбірковому етапі Конкурсу, анулюються.

14. За загальною кількістю балів конкурсних випробувань за урок та випробування фінального етапу членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець та   4 лауреати.

У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учасникові, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».

15. Рішення фахового журі Конкурсу у відповідній номінації оформляються протоколами, які підписують усі присутні члени фахового журі.

16. Підсумки усіх етапів Конкурсу є колегіальним рішенням фахового журі, тому перегляду не підлягають. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова відповідного фахового журі.

17. Переможці, лауреати та учасники нагороджуються відповідними дипломами, а також можуть бути представлені до відомчих заохочувальних відзнак.

                                                                                            Додаток 1

Реєстраційна форма для участі

у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2018»

$11.  

Номінація (оберіть необхідне)

Німецька мова

Українська мова та література

Фізика

Фізична культура

$12.  

Прізвище, ім’я, по батькові (вписується повністю, без скорочень)

 

$13.  

Стать (оберіть необхідне)

 

$14.  

Дата народження (дд/мм/рррр)

 

$15.  

Домашня адреса з поштовим індексом

 

$16.  

Мобільний телефон

 

$17.  

Власна електронна пошта

 

$18.  

Посада

 

$19.  

Найменування навчального закладу відповідно до статуту, телефон з кодом, електронна адреса

 

$110.          

Область, де знаходиться навчальний заклад

 

$111.          

Район або ОТГ, де знаходиться навчальний заклад

 

$112.          

Найменування населеного пункту, де знаходиться навчальний заклад

 

$113.          

Тип населеного пункту, де знаходиться навчальний заклад (оберіть необхідне)

Місто

Селище міського типу

Село

$114.          

Тип навчального закладу (оберіть необхідне)

Середня загальноосвітня школа

Спеціалізована школа

Гімназія

Ліцей

Колегіум

Навчально-виховний комплекс

$115.          

Чи вивчається у Вашому навчальному закладі поглиблено предмет, який Ви викладаєте?

 

так

 

ні

 

$116.          

Педагогічний стаж

 

$117.          

Кваліфікаційна категорія (оберіть необхідне)

Спеціаліст

Спеціаліст другої категорії Спеціаліст першої категорії

Спеціаліст вищої категорії

$118.          

Педагогічне звання (оберіть необхідне)

Учитель-методист

Старший учитель

$119.          

Інше педагогічне звання (за наявності)

 

$120.          

Науковий ступінь (за наявності)

 

$121.          

Державні нагороди, відзнаки Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)

 

$122.          

Посилання на профіль в освітній мережі для вчителів Майкрософт

 

$123.          

Посилання на відеорезюме

 

$124.          

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

 

                                                                                                 Додаток 2

                  

Орієнтовний план відеорезюме учасника

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

У чому полягає унікальність Вашого навчального закладу?

Як Ви реалізуєте свою педагогічну ідею/новацію/розробку? Наведіть приклади.

Чому, на Вашу думку, саме ці ідеї є ефективними?

Які Ваші основні досягнення? Чим Ви пишаєтеся?

Що Ви очікуєте від конкурсу?

Додаток 3

Статистичний звіт

щодо проведення першого туру

всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2018"

Назва району (міста)

Номінація

Фізика

Українська мова та література

Німецька мова

Фізична культура

Всього взяли участь

       

із них:

-

-

-

-

учителів із сільських шкіл

       

учителів із селищ міського типу

       

міських учителів

       

учителів із приватних шкіл

       

учителів із гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл

       

Якісний склад конкурсантів:

     

$1-         учителі вищої категорії

       

$1-         кандидати педагогічних наук

       

мають звання:

     

$1-         «заслужений учитель України»

       

$1-         «учитель-методист»

       

$1-         «старший учитель»

       

Педагогічний стаж конкурсантів:

     

$1-         до 10 років

       

$1-         від 10 до 20 років

       

$1-         понад 20 років

       

 

Дата 

(Підпис відповідальної особи за проведення конкурсу в районі, місті)

Інформація

про підсумки проведення першого туру

всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2018"

Номінація

Кількість

учасників

першого туру

Прізвище, ім’я,                по батькові переможця першого туру, місце роботи, посада,

Мобільний телефон,

е-mail переможця

1

Українська мова та  література

     

2

Німецька мова

     

3

Фізична культура

     

4

Фізика

     

Усього

   

Дата 

Додаток  4

Оргкомітету другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

_____________________________ ,

(прізвище, ім’я, по батькові учасника)

вчителя _______________________

(предмет)

______________________________

(найменування закладу)

_____________________________

(область, місто)

ЗАЯВА

Я, ___________________________________________ , даю згоду на участь у другому (зобласному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «______________».

З умовами та порядком проведення другого (обласного) туру конкурсу ознайомле(на/ий) і погоджуюсь.

Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

«____» __________ 2018 р.                                                         ______________

Додаток 5

Згода

на збір та обробку персональних даних

Я,      ________________________________________________________,

паспорт серії ______№ _______________, шляхом підписанняцього тексту, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року № 2297-VІ, надаю згоду оргкомітету другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення моєї участі в другому (обласному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»  та заходах, що пов’язані з його проведенням.

Ця згода надається на здійснення дій відносно моїх персональних даних, що будуть необхідними або бажаними для досягнення зазначених вище цілей, а саме: збір, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, розповсюдження (передача), надання третім особам (КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Міністерству освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти та ін.).

«____» __________ 2018 р. _______________ / _______________________ /

                                                                                                                (підпис)                                                                              (ПІБ)

Підпис ______________________________________ підтверджую.

Директор ЗНЗ _______________ / ___________________________ /

                                                                          (підпис)                                                                                (ПІБ)

Додаток  6

Інформаційна картка *

учасника другого (обласного) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «________________________»

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

 

Посада

 

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

 

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

 

Загальний стаж роботи

 

Педагогічний стаж

 

Стаж роботи у даному навчальному закладі

 

Кваліфікаційна категорія

 

Звання

 

Педагогічне кредо

 

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;

як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

 

«Родзинки» досвіду:

у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;

які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;

яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

 

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення;

чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?

 

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

 

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;

які Ваші захоплення (хобі)?

 

* Формат інформаційної картки не змінювати