Шкільний етап Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл (Джура)» у НВК «СЗОШ-ЗОШ №1 імені А.С. Малишка»
19 квітня у НВК «СЗОШ-ЗОШ №1 імені А.С. Малишка» відбувся шкільний етап Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл (Джура)». Приготування розпочалося заздалегідь. Було розроблено графік підготовки за етапами гри: вівторок - «Рятівник», середа – «Пластун», творчий звіт «Добре діло», п'ятниця – «Впоряд». Учителями історії А.П. Дубровською та Ю.В. Наговіциною були підготовлені запитання з історії України та козацтва. І щодня рої кожного класу готувалися до проходження з ладовою піснею, яку обирали самостійно. За положенням участь беруть учні 8-11 класів, але організатори вирішили залучити й учнів 5-7 класів. На перший погляд, все відразу видалося складним, незрозумілим. Доводилося пояснювати вимоги стосовного кожного етапу ройовим, учасникам та класним керівникам, які активно допомагали у підготовці. Але поступово все ставало на свої місця, адже коли почали відвідувати заняття, стало все зрозумілим. Першим на оцінювання був поданий творчий звіт «Добре діло». Починався звіт саме з виконання доброго діла, яке потрібно було зробити, а лише потім описати. Творчі звіти були різними. І тому члени журі, які оцінювали їх, а це А.П. Дубровська та Т.В. Коренева, вирішили, що в оцінюванні варто звернути увагу на оформлення (дотримання вимог) та саму ідею доброї справи. Найкращі творчі звіти у 5-А, 5-Б та 9-Б класів. І ось довгоочікуваний день. О 12.30 рої 5-10 класів вишукувалися. Учитель Захисту Вітчизни М.В. Карабет розпочав шкільний етап, відзвітувавши директору НВК П.Г. Демчуку про готовність роїв. Петро Геннадійович привітав усіх присутніх і побажав успіхів на всіх етапах. Почалося знайомство з роями, які по черзі повідомляли назви та девізи, а продовжили проходженням з ладовою піснею. 5-7 класам допомагав грою на баяні учитель музичного мистецтва Д.О. Дмитренко. Цікаво було спостерігати за кожним роєм-класом, але захват у всіх викликав рій «Громовержець» (10 клас). Оцінювали цей етап учні 11 класу Михайло Корбут та Владислав Іванніков, учителі Т. В. Коренева та М.В. Карабет. Оцінивши уміння кожного рою співати ладову пісні, усі розійшлися на інші бази, які розташовані були на стадіоні в різних місцях, щоб мати змогу одночасно проводити декілька етапів. За «Рятівника» відповідали та оцінювали О.К. Спіленко та учениці 11 класу Анніта Буджак та Яна Даценко, за «Відуна» -А.П. Дубровська та Ю.В. Наговіцина, за «Пластуна» - С.П. Костюченко, за «Перетягування линви» учні 11 класу Богдан Івашко, Олександр Тереня, Ігор Сокур та О.П. Коломієць, за «Впоряд» учні 11 класу Михайло Корбут та Владислав Іванніков та М.В. Карабет. Усе відбувалося настільки стрімко, цікаво, динамічно, що не зчулися, як завершилися всі етапи. Члени журі довго обговорювали та визначали переможців у кожній номінації. Організатори вирішили, що кожен рій доклав багато зусиль і заслуговує на винагороду. Тому кожен рій отримав грамоту, а переможцем став «Громовержець»(10 клас), але не відставав від нього і рій «Сотники» (9-Б клас), отримавши визнання і грамоту як «Найвправніший рій». Але найбільшою винагородою для всіх були позитивні емоції, гарний настрій, і кожен себе відчув переможцем. За матеріалами сайту http://obukhivsch1.ucoz.ua |