dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Відбувся регіональний семінар-практикум " Проблема розвитку соціально-комунікативних умінь та формування міжособистісної злагоди у старших дошкільників"

    

      В рамках угоди про співпрацю лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, 25 січня  в  ДНЗ «Світлячок» відбувся регіональний семінар-практикум, на якому піднімалась проблема розвитку соціально-комунікативних умінь та формування міжособистісної злагоди у старших дошкільників.  

       Учасники семінару-практикуму шукали шляхи вирішення цієї проблеми, обговорювали нові форми та методи роботи з дошкільниками. Акцентували, зокрема, усвагу на методі створення емоційно збагачених, "педагогічно мудрих" виховних ситуаційй (за І.Д. Бехом).

 

        В старших групах закладу відбувся майстер-клас для педагогів, а саме, були показані заняття з використанням театральних засобів.  Вихователь старшої групи "Дзвіночок" Задорожня В.М. провела заняття з грамоти  за темою "Чари Буквоїда", а вихователь групи "Волошка" Яценко К.В. показала інтегроване  заняття з розвитку мовлення та соціально-морального розвитку за темою "Справжня дружба".

 

Острянська Олена Анатоліївна - старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України високо оцінила професіоналізм педагогів, їх уміння методично правильно організовувати навчально-виховний процес. Семінар-практикум був насичений різноманітними формами роботи, а саме: міні-брифінг "Поняття "міжособистісна злагода", бліц-інтерв'ю, хіт-парад інновацій, де відбулася презентація дитячого театру "Забавлянка" (автор ідеї - вихователь ДНЗ Задорожня В.М.).

 

   В ході семінару-практикуму діти старших груп проявили уміння використовувати різні види театру в самостійній діяльності та уміння відкрито спілкуватися з однолітками та дорослими. Учасники семінару-практикуму ще раз переконалися у важливості науково-дослідної теми, над якою працює заклад "Теоря і практика соціалізації старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу".