dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Щодо проведення просвітницької діяльності в рамках акції «Онляндія- безпечна веб-країна». Безпека дітей в Інтернеті

     З 08.02.2016 по 13.02.2016 в навчальних закладах міста планується провести тиждень безпеки  дітей в Інтернет-просторі "Онляндія-безпечна веб-країна".

     Мета акції – формування у дітей стійкої мотивації до дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет.

      Завдання

1. Озброїти учасників відомостями щодо ризиків в мережі Інтернет.

2. Сформувати спільно із учасниками правила безпеки під час роботи в мережі Інтернет.

3. Сформувати розуміння необхідності дотримання певних правил поведінки в мережі Інтернет.

      Критерії успіху. Враховуючі, що тренінг формує поведінку, а не рівень обізнаності щодо проблеми безпеки дітей в Інтернеті, основним критерієм успіху є висловлювання учасників під час рефлексії наприкінці тренінгу.

      З них більше половини не знають про його небезпеки. У то й же час 73% батьків впевнені, що їхня дитина захищена від будь-яких небезпек у мережі. І лише 13% вчителів вважають, що навчати основам безпеки в Інтернеті потрібно у школі.

     З кожним новим поколінням підвищується рівень проникнення Інтернету в сім’ї. Сьогодні все більше дітей користуються Інтернетом для спілкування, пошуку інформації, ігор, завантаження мультимедійного контенту. Але з розширенням можливостей в онлайні збільшується і кількість ризиків. Що ж може трапитись у реальному житті через безтурботну віртуальну поведінку? Чи знають про це діти? А батьки? Чи усвідомлюють вони необхідність навчання не просто тому, як користуватися мережею Інтернет, а ще й тому, як уникнути небезпечних ситуацій? Чи можна віднести це до сфери компетенції шкіл?

     Детальне дослідження вперше було проведено в Україні. Його результати наведені нижче.

    Ключові результати:

• З 96% дітей-користувачів Інтернету віком від 10 до 17 років 51% не знає про небезпеки в мережі.

• 52% дітей виходять в Інтернет передусім для спілкування у соціальних мережах, де залишають свій номер мобільного телефону (46%), домашню адресу (36%), особисті фото (51%).

• 44% дітей знаходяться у потенційній зоні ризику (розміщують особисту інформацію) і 24,3% вже були в ризикованих ситуаціях (ходили на зустріч з віртуальними знайомими). У віковій групі від 15 до 17 років цей показник досягає 60,3%.

• 72,5% дітей хочуть отримувати більше інформації про те, як убезпечити себе в Інтернеті. 77% батьків також висловили бажання більше дізнатися про безпеку Інтернету для дітей.

• У сім’ях діти краще за батьків розбираються у комп’ютері та Інтернеті. З 81% батьків, у яких на домашньому комп’ютері є антивірус, 95% зазначили, що його установкою і налаштуванням займалася дитина.

• Думку про те, що навчати дітей безпеці в Інтернеті повинні вчителі, розділяють 95% батьків і лише 13% самих вчителів.