dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Проведення місячника математики, фізики та інформатики в НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-ліцей» Обухівської міської ради Київської області

"Предмет математики настільки серйозний,
що корисно не упускати випадків,
робити його трохи цікавим".
Б. Паскаль


     Ці слова відомого французького математика, механіка, фізика, літератора і філософа стосуються також і таких не менш серйозних предметів, як фізика та інформатика.
Для успішного оволодіння навчальним матеріалом велике значення маєзацікавленість учнів. Розвиток інтересу до предмета - одна з основних завдань, щостоять перед учителем. Деяким учням цілком достатньо радості, отриманої від розв'язання задачі, щоб з'явився інтерес до математики, фізики. Але є учні (причому їх більшість і вони встигають абияк), у яких викликати інтерес до предмету можна лише, тільки з допомогою додаткової роботи. Це і невеликі відступи на уроці, у яких учням
повідомляються історичні відомості, софізми, задачі практичного змісту. Але поряд з цим просто необхідна позакласна робота з предмету, що проводиться в позаурочний
час. Форми проведення можуть бути досить різноманітними: це і гуртки, екскурсії, вікторини, конкурси на кращу математичну казку, цікаві творчі завдання, випуск газет,
та багато іншого.
     В нашій школі доброю традицією стало проведення місячника математики, фізики та інформатики для учнів 5-11 класів. В цьому році цей місячник проходив в січні ( з
12 по 30 січня). Як відомо, позакласна робота з предмету поглиблює знання, розширює кругозір, розвиває творчі здібності, інтелект. Заходи, що проводяться під час предметних місячників єє комплексною формою роботи з предмету, своєрідним підсумком роботи учня, парадом дитячої фантазії і творчості.
Основні задачі місячника точних наук:
створити умови для виявлення і подальшого розвитку індивідуальних творчих і інтелектуальних здібностей кожного учня;
організувати плідну співпрацю при взаємній пошані один до одного учасників спільної діяльності;
підтримати в дітей стан активної зацікавленості оволодіння новими, глибшими знаннями з предмету.
Надовго запам'ятаються учням нестандартні уроки, зокрема, урок-гра «Математичне кафе» (5-ті класи),урок-аукціон з геометрії «Подібність трикутників» (8б клас)-
учитель математики Макаренко С.В.,урок-гра «Космічна математика» ( 6-б,7-а, 7-б класи) - Вольська М.М.,«Математичний брейн-ринг»(8-вклас)- учитель Ішутко В.М.,
     Урок-подорож в країну трикутників (7в клас)- учитель Косюга Т.М.,урок-гра «Фізичне лото» ( 9-ті класи)- учитель Федорова О.М.,урок-гра «Перша дванадцятка» (11-в клас), урок-гра «Поле математичних чудес» (10 клас)- учитель Бондаренко Л.І., урок-семінар «Геометричні перетворення» ( 9-в клас)- вчитель Рощина І.Ф.
Цікавими та пізнавальними були уроки «Розв'язування задач практичного змісту»(10-11 класи),«Цікава математика» (11-б клас)- учитель Шевченко Н.І., «Використання
електронних таблиць для розрахунку біоритмів людини» ( Бондаренко Л.І.), урок -вікторина «Інформатика навколо нас»(4-а клас)-учитель математики та інформатики
Григоренко С.С.,«Цікаві досліди» «Цікаві оптичні явища в природі»( 7-мі класи) –вчитель фізики Гайдаєнко С.В. Учні 7-8 класів взяли участь у захоплюючій грі
«Подорож по країні Фізика», о підготували для них вчителі фізики Гайдаєнко С.В.,Федорова О.М. разом з учнями 10-11 класів.