dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ у ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 м. Обухова

   

      З 19.01 по 30.01.2015 року у школі проводилися тижні математики та інформатики. Метою заходів було залучити якнайбільшу кількість учнів до позакласної роботи , пов’язаною з математикою та інформатикою; виявити обдарованих дітей; згуртувати учнів; сприяти розумовому вихованню школярів. У заходах брали участь учні 5-11 класів.

    План заходів проведення тижня інформатики та математики І тиждень (19 -23 січня 2015)

19. 01 Конкурс-змагання на швидкість управління мишею (5-6, 9-11 класи); - Тести на комп’ютері з різних предметів (9-11 класи);

20.01 Конкурс-змагання на швидкість редагування тексту (9-11 класи). - Конкурс: «Придумай назву» (5-11 класи);

21.01 Конкурс на кращий малюнок, що має відношення до інформатики (5-11 класи); - Конкурс на кращий кросворд, ребус, загадку, вірш, що має відношення до інформатики (5-11 класи).

22.01 Конкурс ерудитів (5, 6 класи).23.01 Творчий конкурс на тему: «Якими ви бачите комп’ютери майбутнього» (5-11 класи); - Конкурс «Реклама» (5-11 класи).

ІІ тиждень (26 – 30 січня 2015)

26.01 Конкурс газет (5-8 класи).

27.01 «Математичні загадки в 1 – 4 класах» (проводять учні 6 класу).

28.01. Математичні старти (7-8 класи).

29.01. Математичні старти (5-6 класи).

30.01. Підбиття підсумків математичного тижня. Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання.

     Таке завдання ставлять перед собою і наші вчителі математики та інформатики. «Зацікавити розум дитини – ось що є одним з основних положень нашої доктрини. І ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми б сказали навіть, пристрасть до навчання», - писав видатний російський математик М.В.Остроградський. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Одним із засобів зацікавлення учнів є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення наук, прищепити учням любов до них, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмового матеріалу. Позакласні заходи та заняття дають велику користь і самому вчителеві, бо, готуючись до них, він докладно вивчає позакласну літературу, розширюючи і поглиблюючи тим самим свої знання.