dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності

На изображении может находиться: 12 человек, в том числе Алла Шевченко, Олена Геннадіївна Карась и Елена Карнаух, люди улыбаются, люди стоят, обувь и в помещении На изображении может находиться: 9 человек, в том числе Алла Шевченко, люди сидят, стол и в помещении

На изображении может находиться: Алла Шевченко, гостиная и в помещении На изображении может находиться: Олена Геннадіївна Карась, улыбается, в помещении

На изображении может находиться: 1 человек, в помещении На изображении может находиться: один или несколько человек и в помещении

На изображении может находиться: 3 человека, люди сидят, гостиная, ребенок и в помещении На изображении может находиться: Елена Карнаух, стоит, экран и в помещении

Головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.Органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності викладачів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Я. А. Коменський акцентував увагу на необхідності "завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним". Необхідність інтегрованого підходу до організації навчально-виховного процесу великий дидакт пояснював таким чином: "Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках". Інтеграція здатна вирішити чисельні проблеми освітянської системи. 

Відповідно до плану методичного тижня педагогічної майстерності, сьогодні, 20 лютого, відбулась презентація творчої групи вчителів Академічного ліцею №1 ім.А.С.Малишка
"Формування життєвих компетенцій учнів шляхом інтеграції навчальних предметів у освітній діяльності" .
Були представлені можливості використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури, інтеграція інформатики і трудового навчання , а також використання ПЗ та можливостей інформатики на уроках математики. Розглянуто перспективи інтеграції інформатики із іншими навчальними предметами, особливості організації уроків, та ін.
Роботу групи представляли:Шевченко А.В., Карась О.Г. - вчителі математики та інформатики, Крук В.І., Стременко О.А.- вчителі української мови та літератури, Спіленко О.К.- учитель трудового навчання. 
 
Були розглянуті питання:
  • Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних  знань учнів. Шевченко А.В.;
  • Формування цілісного світогляду учнів на уроках української літератури засобами інтеграції. Крук В.І.;
  • Впровадження інтегрованого навчання на уроках української мови. Стременко О.А.;
  • Інтегровані  уроки  та уроки-подорожі з трудового навчання. Спіленко О.К.;
  • Інтегровані  уроки. Карась О.Г.;
  • Перспективи роботи торчих групп вчителів та актуалність інтегрованого навчання. Карнаух О.В.

Велика подяка колективу Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка за створену атмосферу педагогічної творчості, змістовні виступи та прекрасно організований захід.

Методист ММК Карнаух О.В.