dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Учитель — це майстер. Майстер слова, звуку, думки, емоцій, настроїв, майстер створення знань...

Педагогічна ідея – це повітря,

у якому розправляє крила

педагогічна творчість.

( В.Сухомлинський).

09 листопада 2018 року в НВК «Загальноосвітня школаІ – ІІІ ступенів № 3- ліцей» Обухівської міської ради відбувся майстер-клас учителя-методиста ГОЛУБЕНКО Ірини Рудольфівни

«Формування полікультурної компетенції на уроках зарубіжної літератури» для вчителів міста.

Розвиток полікультурної компетентності в учнів є складним та насиченим процесом, вимагає не лише знань про особливості розвитку дитячої особистості, а й усвідомлення неминучості її існування в багатокультурному, різноетнічному світі, необхідності формування в неї готовності до спілкування з представниками різних країн, з людьми, які відрізняються не лише кольором шкіри чи мовою, а й звичками, традиціями, щоденними ритуалами. Полікультурна компетентність - якість інтегрована та складається з ряду пов‘язаних між собою характеристик. Саме тому сьогодні необхідно виділити основні критерії (ознаки) та показники, що характеризують полікультурно розвинену особистість, гідного представника сучасного суспільства. Цим і була зумовлена зустріч учителів зарубіжної літератури міста.

Під час проведення майстер-класу Ірина Рудольфівна не вдавалася до простого передавання знань, а намагалася залучити учасників до процесу, зробити їх активними, створювала таку атмосферу, щоб вони проявили себе як творці.

На першому етапі заняття була проведена тренінговав права «Будьмо знайомі», під час якої учасники, окрім традиційного представлення, висловили свої очікування від майстер-класу, виробили правила співпраці учасників майстер-класу.

Друга частина заняття окреслила коло теоретичних питань у сфері формування полікультурної компетенції.

Практична частина майстер-класу проводилася у формі імітаційної гри, під час якої демонструвалися активні прийоми роботи з формування зазначених компетентностей: літературне ател’є, складання постерів, створення скрайбінгів тощо.

  • Упродовж роботи майстер-класу панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала вчителів-однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення. Закінчився майстер - клас вправою «Телеграма». Уявні стислі повідомлення, які від учасників заходу одержала Ірина Рудольфівна, свідчили про високий педагогічний професіоналізм учителя, успішність, діловитість, мобільність, уміння створити навколо себе мікроклімат довіри, культури, організованості, успіху, про вміння спонукати учнів до саморозвитку. Навзаєм колегам авторка майстер – класу побажала цікавих педагогічних ідей, адже вони є «повітрям, у якому розправляє крила педагогічна творчість».

Лукашенко І.В., заступник директора з НВР