dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового змісту освіти. заснованого на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.

    

    Реформа – це про освітнє середовище. І це, насамперед, не техніка чи меблі.

   Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини:повага, увага до неї і прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання. Якою буде Нова українська школа? Відповіді на ці питання шукали учасники творчих груп вчителів фізики та інформатики міста.

    13 квітня  в ЗОШ № 2 Обухівської міської ради Київської області  відбувся методичний семінар для вчителів фізики та інформатики. Тема заходу: «Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового змісту освіти». Творчий тандем вчителів закладу Терещук Н.В. та Гордієнко В.В. поділились інноваціями які вони використовують під час вивченя фізики та інформатики.

    Розглядались питання:

·      Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, як впровадження нового  змісту освіти. (Карнаух О.В.);

·         Проектна діяльність на уроках фізики як метод навчання і розвитку. (Гордієнко В.В.);

·          Інтегровані уроки як ефективна форма навчання. (ГодІєнко В.В. та Терещук Н.В.)

·         Використання Google-сервісів у навчальному процесі. (Терещук Н.В.)

     Розглянуті на заході питання мають величезне практичне значення та надзвичайно актуальні. Концепція НУШ пропонує впроваджувати інтегроване та проектне навчання. Такий спосіб сприяє тому, що учні отримують цілісне уявлення про світ – адже вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін.