dosh

 

 Управління освіти

dosh

  Нормативно-правова база

dosh  ЦПРПП

Gallery Icon Заклади загальної середньої освіти

Contact IconЗаклади дошкільної освіти

dosh

Позашкільні заклади

Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта

Contact IconІРЦ

Contact Icon

Дистанційне навчання

Contact Icon

Публічні закупівлі

Дистанційне навчання

Методичні рекомендації КОІПОПК щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання

Автор: Управління освіти. Posted in Дистанційне навчання

Навесні 2020 року заклади освіти України працювали за дистанційною формою навчання. Це відбулося в рамках карантину, оголошеного по всій країні у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції Covid-19. Існує ймовірність того, що восени більшості українським школам доведеться використати дистанційне навчання для закладів освіти або окремих учасників освітнього процесу..

Організація дистанційного навчання має забезпечити можливість здобувачів освіти реалізувати право на якісну та доступну освіту відповідно до їхніх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду, незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров’я, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, у тому числі тих, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.

Комунальним навчальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» підготовлено методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання. Висвітлено питання  управління закладом освіти в умовах дистанційного навчання,  уміщено методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій школі в умовах дистанційного навчання, організації освітнього про­цесу з мистецьких, гуманітарних і суспільних предметів, предметів природничо-математичного циклу, технологій, освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» в основній та старшій школі, організації рухової активності учнів в умовах дистанційного навчання. Також представлено методичні рекомендації з питань інклюзивної освіти.